Mijn geboortedagGuido_den_Broeder schreef:En ja, ik ben al 24 jaar ziek, sinds 12 mei 1987. ME. De echte. En dat is heel andere koek.

(ok, dat is geen reden tot vrolijkheid, mijn excuses, maar vond het wel fascinerend)
Moderator: Moderators
Ik had uit de losse pols dit stukje een beetje herschreven. Vinden jullie het zo beter? Tot nu toe geen reactie gehad...asje schreef:'Soms mist u nog de kracht om een kopje thee op te tillen. U heeft moeite met helder denken. U kunt geen vlot gesprek voeren, zoekt naar woorden en wat tegen u gezegd wordt dringt niet tot u door. U gaat staan en bent plots duizelig. U loopt met moeite een trap op en bent eenmaal boven totaal uitgeput. U heeft nieuwe pijnen waar onder spierpijn. U herinnert zich vaak namen niet meer. U slaapt moeilijk in en of wordt vaak wakker. U wordt niet uitgerust wakker en komt moeilijk op gang. Na een inspanning kunt u dagen slechter zijn.'
Zoiets?
Ik vind het veel beter zo. Goed gedaan.asje schreef:
'Soms mist u nog de kracht om een kopje thee op te tillen. U heeft moeite met helder denken. U kunt geen vlot gesprek voeren, zoekt naar woorden en wat tegen u gezegd wordt dringt niet tot u door. U gaat staan en bent plots duizelig. U loopt met moeite een trap op en bent eenmaal boven totaal uitgeput. U heeft nieuwe pijnen waar onder spierpijn. U herinnert zich vaak namen niet meer. U slaapt moeilijk in en of wordt vaak wakker. U wordt niet uitgerust wakker en komt moeilijk op gang. Na een inspanning kunt u dagen slechter zijn.'
Zoiets?
Ik had uit de losse pols dit stukje een beetje herschreven. Vinden jullie het zo beter? Tot nu toe geen reactie gehad...