Belastingen 2011
Moderator: Moderators
-
- Gevorderd lid
@malu
ik geef gewoon alles op en als ze me controleren... ik heb in mijn ogen niks fout gedaan
tarwe en gluten moet ik helemaal mijden idd en een ei mag ik 1 keer per werk
maar het is nog steeds een allergie
maar zoals ik al zei... ik geef het al jaren op en dat was op eigen initiatief, dus ja...
ik geef gewoon alles op en als ze me controleren... ik heb in mijn ogen niks fout gedaan
tarwe en gluten moet ik helemaal mijden idd en een ei mag ik 1 keer per werk
maar het is nog steeds een allergie
maar zoals ik al zei... ik geef het al jaren op en dat was op eigen initiatief, dus ja...
ik ben niet pessimistisch, ik ben realistisch
"Drop The Lyme"
"Drop The Lyme"
@stargazertje
Zag het ook, maar de info op www.meerkosten.nl gaat in ieder geval over belastingjaar 2011 en klopt over het algemeen wel. Bij de aangifte zelf neem ik altijd voor de zekerheid de kleine lettertjes van de Belastingdienst erbij.
@dfainher
Lijkt mij ook wel terecht idd als je het helemaal moet mijden. Bij mij ligt dat anders maar aan de andere kant denk ik: het bedrag dat ik wil opvoeren is echt peanuts voor de Belastingdienst/ik volg een complex dieet op voorschrift voor allerlei intoleranties/als het fout is dan geef ik het wel terug.
Zag het ook, maar de info op www.meerkosten.nl gaat in ieder geval over belastingjaar 2011 en klopt over het algemeen wel. Bij de aangifte zelf neem ik altijd voor de zekerheid de kleine lettertjes van de Belastingdienst erbij.
@dfainher
Lijkt mij ook wel terecht idd als je het helemaal moet mijden. Bij mij ligt dat anders maar aan de andere kant denk ik: het bedrag dat ik wil opvoeren is echt peanuts voor de Belastingdienst/ik volg een complex dieet op voorschrift voor allerlei intoleranties/als het fout is dan geef ik het wel terug.
-
- Gevorderd lid
- felixloena
- Oud-medewerker
- Contacteer:
@malu
zou ik zeker doen, alleen het feit dat het een relatief klein bedrag zegt natuurlijk niets
maar als jij gewoon bewijzen kan aanleveren, dan moet de belastingdienst maar beslissen wat ze er mee doen
maaruh... de kans dat je er tussenuit gepikt word lijkt me heel klein
misschien ik dit jaar, want het bedrag zal nu wel heel hoog worden denk ik...
zou ik zeker doen, alleen het feit dat het een relatief klein bedrag zegt natuurlijk niets

maar als jij gewoon bewijzen kan aanleveren, dan moet de belastingdienst maar beslissen wat ze er mee doen
maaruh... de kans dat je er tussenuit gepikt word lijkt me heel klein
misschien ik dit jaar, want het bedrag zal nu wel heel hoog worden denk ik...
ik ben niet pessimistisch, ik ben realistisch
"Drop The Lyme"
"Drop The Lyme"
Ik ben er dus al uitgepikt voor 2010...Alleen een brief dat ze het nader gingen onderzoeken, en wacht nu nog steeds op bericht v/d Bel. dnst. Ze hebben nog niet om bonnen ofzo gevraagd. Normaal heb je de teruggave al in juli ofzo op je rekening toch?
hier wel Ik baal enorm van, gaat om best veel geld, en heb die centen ook gewoon enorm hard nodig voor de behandeling dus...
hier wel Ik baal enorm van, gaat om best veel geld, en heb die centen ook gewoon enorm hard nodig voor de behandeling dus...
Hope is the thing with feathers
That perches in the soul,
And sings the tune without the words
And never stops at all...
(Emily Dickinson)
(Emily Dickinson)
Ik denk wel dat een hoog bedrag eerder opvalt en dat ze om 50 euro minder snel moeilijk doen dan om 500 euro. Of gaan ze het echt tot in de puntjes uitpluizen als je binnen de steekproef valt?
@metoo
Ik had het vorig jaar idd in juli erop staan, terwijl ik heel erg laat aangifte had gedaan. Vervelend en erg vreemd dat het zo lang duurt!!
@metoo
Ik had het vorig jaar idd in juli erop staan, terwijl ik heel erg laat aangifte had gedaan. Vervelend en erg vreemd dat het zo lang duurt!!
Ja, erg vervelend, maar wel begrijpelijk dat ik eruit ben gepikt...als je van een min. inkomen leeft en de helft daarvan gaat op aan zorgkosten (gaat dus om iets meer dan 50 of 500 euro hier) dan valt dat wel op denk ik...ik hoop maar dat het uiteindelijk nog goed komt...
Hope is the thing with feathers
(Emily Dickinson)
(Emily Dickinson)
Kunnen de kosten voor extra beddengoed dit keer ook weer opgevoerd worden? Vorig jaar heb ik dat wel gedaan. Op meerkosten.nl staat €300.
En: vallen vitamine b12-ampullen onder voedingssupplementen? Anders gezegd: kun je die nou wel of niet aftrekken?
En: vallen vitamine b12-ampullen onder voedingssupplementen? Anders gezegd: kun je die nou wel of niet aftrekken?
Teken petitie: erken ME: http://petities.nl/petitie/erken-myalgi ... che-ziekte
-
- Gevorderd lid
-
- Gevorderd lid
-
- Gevorderd lid
Ik zou lekker wachten ermee, je krijgt je geld toch niet heel veel eerder terug...
De wereld achter ME: http://memalu.blogspot.com/