ja, vind ik ook. Van de andere kant vind ik het juist ook prettig dat het er zo prikkelarm is, zeg maar, simpele rustige inrichting, geen muziek of tv die aanstaat.
Dan maar de wachtkamer opsplitsen in 2 gedeeltes, het rustige stuk zoals het nu is, en het gezellige stuk zoals stier beschrijft
Consult, inspanningsproef, ecg en (SPANNEND) bespreking van alle resultaten.
Hopelijk kunnen we dan een behandeling opstarten!
Vind het ook zo onwennig om een gesprekje aan te knopen met de andere mensen in de wachtzaal... Wat eigenlijk wel stom is, want sowieso zitten we er allemaal om dezelfde reden.
Vorige keer zat er wel een Zwitserse dame die af en toe vriendelijk lachtte, maar dan was er weer een taalbarrière :p
Ook waren er heel wat mensen die binnen en buiten liepen om een spuit.
Weet iemand wat die precies zijn, die spuiten?
Sowfia, kan jij het misschien even toelichten?
grtzz
Health is not valued till sickness comes.
-Thomas Fuller-
ja hoor, dat is de gcmaf, dus (meestal) voor de mensen die positief testten op xmrv/mlv. om de vier weken moet je daar een spuit gaan halen, de volgende drie keer mag het thuis.
Mijn afspraak is om 9.30 dus er zit een kans in dat we elkaar zien. Ik weet niet of je mij kent van de foto van mijn blog van vroeger? Ik heb lang blond haar en ga meestal sportief/klassiek gekleed.
Stomme vraag van iemand waarbij nu uitgezocht wordt of ze ME/CVS heeft ..... Wat is DML? Ik probeer me te verdiepen in welk centrum welke behandelingen geven.
ik was ook op 13 september bij dml en ik moest om 1400 voor de inspanningstest en daarna de uitslag maar was er al om 13.3o . was jij soms degene die met een man vlak bij de deur zat van de spreekkamer, ik zat op de stoelen in het midden van de ruimte met de uitslag van de voedingstest en was heel zenuwachtig . bang dat ze niets gevonden hadden zodat ik nog niets wist
ik was ook op 13 september bij dml en ik moest om 1400 voor de inspanningstest en daarna de uitslag maar was er al om 13.3o . was jij soms degene die met een man vlak bij de deur zat van de spreekkamer, ik zat op de stoelen in het midden van de ruimte met de uitslag van de voedingstest en was heel zenuwachtig . bang dat ze niets gevonden hadden zodat ik nog niets wist
ja ik heb mycoplasma met bloed in de longen daarom dt ik zo benauwd ben en zo gauw draaierig ik krijg daarvoor nu 30 dagen antibiotica daarnaast zijn mijn darmen zo lek als een mandje en daarom zitten er zoveel stoffen in mijn bloed die er niet horen dat mijn lichaam ze niet meer herkend als lichaamsvreemd en dus er niets tegen doet geen antistoffen,of stoffen tegen allergie daarom dat alle allergie testen negatief zijn terwijl ik wel allergisch ben. er waren in nederland ook wel afwijkende bloeduitslagen en vitamine tekorten geconstateerd en de huisarts had ik ook wel gezegd lijkt wel of je ergens bloed verliest maar vond het niet nodig er meer mee te doen. er schijnt nog veel meer gevonden te zijn maar dat krijg ik nog thuis gestuurd. ik hoef het eerste half jaar in ieder geval niet aan reintegratie te denken maar ik was nog geen 2 uur thuis en toen belde de uwv al en die denken daar toch anders over en willen alles heel snel op papier maar ja dat heb ik nog niet
ik kwam al binnen bij dml en het eerste wat hij zei is je kunt niet veel meer hé