slik zelf 2mg per dag in tablet vorm,1mg voor het slapen
en 2x een kwart voor klachten overdag.
Dit geheel staat dus gelijk aan 20 druppels per dag.
Bellaa Nogmaals bedankt voor je uitleg over de verhoudingen druppels pilletjes
Rivotril

Moderator: Moderators
Lijkt me wat weinig,proberen wat te verhogen,langzaam proberen op te hogen kan geen kwaat,elk lichaam heeft een andere dosis nodig,veel succes!!nabo schreef:Ik gebruik overdag 2x daags 2 druppels, merk nog niet veel??
http://chronische-vermoeidheidssyndroom ... emen.1.php
op deze site staat tegen brain frog en prikkels enz (het staat een flink stuk naar onder)
2x daags 0,125 tot 0,250.
Dus dat zijn ong 2 druppels per keer, dus zoals ik het doe.
Zou Melatonine en Rivotril samen gebruikt kunnen worden?dino schreef:Ik ben erg benieuwd hoe het bevalt Nabo. Kun je daar al iets over zeggen?
Wil namelijk ook iets tegen prikkelbaarheid (geluid en licht) gebruiken. In eerste instantie tijdelijk (een maandje ongeveer). Word er helemaal gek van, kan niks doen. Slapen gaat ook slecht. Dus evt. melatonine en rivotril. Of alleen rivotril.
Ik gebruik fexofenadine 180mg tegen de prikkels en het helpt wel enigszins moet ik zeggen. Ik nam het eerst 's morgens, maar nu 's avonds voor het slapen gaan omdat ik er moe van wordt (is bekende bijwerking). Toch ben ik overdag niet moe-er dan voor de fexofenadine en dus ben ik ze blijven nemen. Ik mag er af en toe 2 per dag nemen, maar dat doe ik liever niet.nabo schreef: Echt alleen tegen prikkels.