"vergeet me niet" actie: GO !!!

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

cansada
Gevorderd lid

Bericht door cansada »

Wil je dat ook met ons delen, of begrijp ik je verkeerd? Misschien breng je ons ook op een idee.
JannekeB
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door JannekeB »

Naar de afdeling infectieziekten in het azu... :wink: Van veel internisten is er tegenwoordig een e mailadres voor de poli. Ik heb uiteraard gekozen voor de zeer toepasselijke tekst "Aids patienten stuur je toch ook niet naar de psychiater!?" O:)
"I don't look sick? That's because my illness isn't on my face"

Hoe werkt LDN?
cansada
Gevorderd lid

Bericht door cansada »

ach op zo'n fiets. Ja daar heb je gelijk in, die combi daar hebben die grijze cellen van mij nog moeite mee.
Bente
Gevorderd lid

Bericht door Bente »

Zo ik heb iedereen gemaild!!!
Feniks
Vertaler

Bericht door Feniks »

Bravo Loesje!

Ik nog niet allemaal, wel veel pers en de hele tweedekamer en 15 brieven naar de post.

Mis ik nu het ANP nog? Als ANP iets doet, volgt de rest van zelf:

nieuwsdienst@anp.nl
anneke_84
Beginner
Contacteer:

Bericht door anneke_84 »

ik zie nu pas dit hele topic,haha, was er via de weblog van esther mee begonnen. dus heb alle mailadress in nederland uit de lijst gemaild. de afgelopen twee dagen heb ik een paar politici op twitter ook op de hoogte gebracht.
oh jongens, wat ben ik blij dat we iets DOEN! bravo eshter!! en natuurlijk iedereen die zijn steentje bijdraagt!
http://eilandindezon.blogspot.com

leven,lijden en strijden met M.E.
janine
Gevorderd lid

Bericht door janine »

Stuk of 5 mails de deur uitgegooid met mijn duffe hoofd.
Op hoop van zegen.

Voor de organisatoren: TOP!
Esther
VIP-donateur
VIP-donateur
Contacteer:

Bericht door Esther »

Go forumleden! Go!

Liefs,
Esther
JannekeB
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door JannekeB »

Ik heb even een flink aantal tweets er uit gegooid!

Hoe werkt LDN?
Esther
VIP-donateur
VIP-donateur
Contacteer:

Bericht door Esther »

Ik heb gisterenavond ook flink geknipt en geplakt. Ik merkte wel dat ik zelf een heleboel foutmeldingen kreeg van adressen die niet meer in werking waren, of toch niet helemaal conform wat ze zouden moeten zijn. Maar ik laat me niet ontmoedigen, ik verzin wel weer nieuwe. Ik google alsof mijn leven ervan afhangt naar nieuwe adressen.

Marlene, er staan inderdaad niet veel Belgische politici op, maar ik had die adressen niet. De Nederlanders hebben een groter aanbod gecreëerd, dus wil ik hierbij de Belgen oproepen om het aanbod uit te breiden.

Liefs,
Esther

http://www.onwilliglichaam.blogspot.com
Feniks
Vertaler

Bericht door Feniks »

Bij sommeige redacties van radio en tv ontkom je er soms niet aan meer info in te voeren dan je eigenlijk zou willen, ik heb het maar gedaan. Alles voor de goede zaak! Mijn email adres geeft mijn naam al weg, en niemand anders die zo heet ... als het iets oplevert geeft het niet.
Esther
VIP-donateur
VIP-donateur
Contacteer:

Bericht door Esther »

Hoi Feniks,

Ik zou ook niet weten waarom ik het incognitio zou moeten doen. Je bent toch echt ziek! Als je mailt hebben ze je naam en toenaam inderdaad toch al. Daardoor weet nog steeds niemand je nickname hier als je die tenminste hebt.

Kom allemaal, laat iets van je horen en 'knutsel' alsof je leven ervan afhangt. Wat op een zekere manier wel waar is. En blijf vooral niet passief denken en klagen. Je hebt nu de kans om een verschil te maken.

Liefs,
Esther

http://www.onwilliglichaam.blogspot.com
JannekeB
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door JannekeB »

Ik doe het ook anoniem hoor, geen zin in trammelant dat heb ik al genoeg. Zelfs gedichtenbundel heb ik afgeschermd... Heel jammer maar het is niet anders.

Hoe werkt LDN?
poppetje
Donateur
Donateur

Bericht door poppetje »

Lieve Esther en anderen,

Als je bij het mailen foutmeldingen krijgt, laat het me even weten, dan haal ik die mailadressen van de lijst zodat we na onze actie een nieuwe lijst hebben met alleen up to date mailadressen. Dat scheelt weer problemen bij een volgende keer. Hetzelfde geldt voor nieuwe adressen die je hebt gebruikt/bent tegengekomen die nog niet op de lijst staan. Geef het even aan me door en ik pas de lijst aan.

Poppetje
niessie
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door niessie »

Ik heb net mijn bijdrage geleverd op Deeljezorg.nl dit is een website van Zorgbelang Nederland die zich oa bezig houden met de problemen in de zorg en dan vanuit de patient gezien!!!
Morgen ga ik meer mails sturen ik ben vandaag te moe helaas
Plaats reactie