Behandeling GcMAF

Hier bespreken we biomedische behandelingen en medicijnen voor ME (cvs).

Moderator: Moderators

mamoes
Gevorderd lid

Bericht door mamoes »

Het gaat niet over mijzelf maar over dochters.
Één denkt erover het te proberen, het zorgt voor ondersteuning als ik het goed weet voor het immuunsysteem , maar als het immuunsysteem ondersteund wordt en weer goed werkt gaat het dan niet zelf aan de gang met opruimen zoals het hoort te doen.

Je kan zelf bestellen maar hebt wel een arts nodig om IM te behandelen, ik zou zeker niet zomaar zelf gaan experimenteren !
Het nadeel is dan als je behoorlijk mecvs hebt dat je iedere week een keer moet en dat dat héél véél energie kost.
Weet je zeker dat het je gezondheid ten goede komt dan ga je ervoor maar weet je niet of het bij jou zal helpen, tsja wat zullen we doen...... hollen of stilstaan :lol:
solidg
Beginner

Bericht door solidg »

het maakt niet uit als je het virus hebt of niet. Het dient vooral om het immuunsysteem weer aan het werken te zetten in de goeie zin!
Ik heb wel iets gelezen dat het niet allemaal hetzelfde is.
Die van Yamamoto zouden de echt goeie zijn..
pikey
Beginner

Bericht door pikey »

@maritta:

Heb jij al beterschap ondervonden met je behandeling??

grtz,
error
Beginner

Bericht door error »

GcMAF kost 35 euro per injectie is mij vandaag op Himmunitas verteld. 3 November krijg ik mijn eerste 'shot'.....
MJ
Actief lid

Bericht door MJ »

error schreef:GcMAF kost 35 euro per injectie is mij vandaag op Himmunitas verteld. 3 November krijg ik mijn eerste 'shot'.....
Waar krijg je dit dan? Bij Himmunitas?
solidg
Beginner

Bericht door solidg »

Dat is wel leuk dat de prijs meevalt.
Zeker tov de eerdere berichten van 100€ per shot.
Als ik 24nov mijn afspraak heb ga ik toch zeker eens informeren achter de GcMaf,
ik vind het een interessant gegeven.
error
Beginner

Bericht door error »

MJ schreef:
error schreef:GcMAF kost 35 euro per injectie is mij vandaag op Himmunitas verteld. 3 November krijg ik mijn eerste 'shot'.....
Waar krijg je dit dan? Bij Himmunitas?
Inderdaad, ik krijg daar ter plaatse mijn injectie en na een half uurtje kan ik vertrekken. (Gewoon om zeker te zijn dat ik niet raar reageer ofzo)
metoo
Gevorderd lid

Bericht door metoo »

Hoe vaak ga je deze injectie's krijgen? Is dat ook eens per week? En kan het alleen daar?
Ik ben wel benieuwd, want als dat elke week zou moeten, vanuit NL is dat natuurlijk niet te doen een wekelijkse rit naar Brussel...
Hope is the thing with feathers
That perches in the soul,
And sings the tune without the words
And never stops at all...
(Emily Dickinson)
stier
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door stier »

Is dat wellicht de reden dat die vrouw uit het filmpje bij Een Vandaag in Brussel was gaan wonen.
Lekker gedoe ook allemaal he... Ik heb me eigenlijk zonder er veel bij na te denken op het virus laten testen. Mja, wat ik / we ermee gaan doen als ik eventueel een positieve uitslag heb...
metoo
Gevorderd lid

Bericht door metoo »

Ha Stier,
Ja, dat vroeg ik mij dus ook al af, of dat mss de reden was...nou ja, als blijkt dat het nodig is, dan moeten we maar met z'n allen gezellig een appartementje huren daar ;-)
Hope is the thing with feathers
That perches in the soul,
And sings the tune without the words
And never stops at all...
(Emily Dickinson)
maritta
Beginner

Bericht door maritta »

@Pikey

Ik heb nu ongeveer 10 injecties gehad denk ik. Na 3 maanden zou ik pas verbetering moeten voelen. Op de dag van de injectie gaat het nu beter met mij. De brainfog is minder. Ik krijg er ook een atleten infuus bij 2 x perweek. Verder niks schokkends te vermelden.
pikey
Beginner

Bericht door pikey »

@maritta:

Bedankt om dit te laten weten!

Hopelijk werkt het spul en voel je je snel beter!!

succes!
grtz,
Vicky
Beginner

Bericht door Vicky »

moet je die injecties echt in himunitas krijgen? Want das toch nie te doen als je iedere week naar daar moet! Voor mij moet er dan telkens iemand verlof nemen en dat moet je gewoon naar daar voor een inspuiting. Kan een huisarts dat niet?

En hoe lang moet je die behandeling dan volhouden?

groetjes Vicky
agent-du-jour
Actief lid

Bericht door agent-du-jour »

denk dat het nog moeilijker is om een huisarts te vinden die GcMaf injecteert (waar ie dus echt nog NOOIT van heeft gehoord) dan met b12 al het geval is.
maar goed, ik snap niet zo goed: als eenmaal blijkt dat je niet raar reageert, waarom kan je die spuiten inderdaad dan niet gewoon bij jezelf zetten...is toch geen rocket science?
esther79
Beginner

Bericht door esther79 »

Hallo,

Ik ga toch maar eens reageren... voor de allereertse keer.

Ik ben sinds gisteren begonnen met Gc-MAF injecties bij prof. de Meirleir, Himunitas. En ja, ik ben XMRV-positief....
Zijn er nog meer patienten die hier sinds kort mee begonnen zijn?
Krijgen we dit vergoed??? Zal wel niet he.... (ik ben bij Menzis verzekerd, maar krijg volgens mij alleen mijn huisarts vergoed, ze vinden dat ik maar hier in Nederland naar het ziekenhuis moet gaan)

Ik betaal trouwens 35 euro per injectie. Eerst 10 keer intraveneus, daarna 10 keer intramusculair (1 x per week). Helaas heb ik nu dus nog een aantal wekelijkse uitjes naar Brussel.
Plaats reactie