Ja Yvette helaas zo gaat het soms, als er bepaalde zaken worden aangehaald. Er zit veel oud zeer bij veel mensen!
Is ook ni persoonlijk bedoeld hoor, want wij ME patienten hebben het goed met elkaar voor, dus ook voor jou!
Heel begrijpelijk hoor voor veel ME patienten, ik heb net een artikel gelezen over vermoeidheid en dat centrum en die vitamine
alles word weer door elkaar gegooid. Noem het ratatouille.
ME patienten die s'nachts doormalen etc.
Dat geldt ni voor iedereen, ik kom van 22 uur slaap per dag/nacht.
Ik kon ni eens malen!
De rest van het artikel is ni voor herhaling vatbaar.
En weer worden hier ME patienten tekort gedaan, dat kan heel pijnlijk zijn.
Dat soort artikelen kun je zo in elkaar te zetten.
Dat heb je geen studie voor nodig.
de stichting zou eens een artikel moeten plaatsen over die ME patienten die een rechtszaak verloren hebben.
Maar daar zal de roy wel geen tijd voor hebben, hij werkt namelijk 35 uur in de week,
ik ben ni de enige die het zat is, het zijn er echt heel veel.
En dat mag tot nadenken gezet worden.
Ik ben er klaar mee!
Sire begint een campagne "onbewust aso gedrag"
idd goede zaak kunnen veel mensen nog wat van leren.
Ik ben ooit opgevoed met waarde en normen,
die zijn ook ver te zoeken in ME wereld,
anders ga je ni zo om met mensen die zo ziek zijn! PUNT
Hier doel ik dus ook op wat ik gehoord heb op die voorlichtginsavond die ik namens ME patienten heb bij gewoond.
Je moet het zo zien,
ze zeggen dan op zo'n avond min of meer dat MS of reuma of een andere ernstige aandoening tussen de oren zit.
RESPECT graag voor de medemens en die was er ni!
Weet je en als mij in het leven iets ni aanstaat kan ik weggaan en nooit meer terug keren,
maar in dat geval gaat het om mijn eigen ziekte, die kan ik helaas de rug ni toe keren. Kon ik het maar!
Ik hoor graag het tegendeel als ik fout zie!
wie gaat 4 april naar den bosch
Moderator: Moderators
Ha, die Yvette!
Al iemand gevonden die naar Den Bosch toe gaat? (lieve, lieve Gerritje)
Ja, ME valt niet mee, en het land (wespennest) ook niet. Bepaald geen luilekkerland, al denkt de massa daar wel zo over, aanstellers die het zijn, die ME-ers (maar niet heus).
Hoop toch dat je wat steun hebt aan dit forum, ondanks dit alles!
Al iemand gevonden die naar Den Bosch toe gaat? (lieve, lieve Gerritje)
Ja, ME valt niet mee, en het land (wespennest) ook niet. Bepaald geen luilekkerland, al denkt de massa daar wel zo over, aanstellers die het zijn, die ME-ers (maar niet heus).
Hoop toch dat je wat steun hebt aan dit forum, ondanks dit alles!