En Dr. Rien Vermeulen blaat door:
http://www.rodehoed.nl/nl/programma_details.php?id=617
Jammer dat het geen debat is met een goede tegenstander.
Polikliniek vage klachten bij VU
Moderator: Moderators
Nee, als de artsen al niet eens bloedtesten kunnen lezen.Bij onderzoek van patiënten met onverklaarde klachten vinden artsen geen aanwijzingen voor een lichamelijke
En als artsen alleen maar de huis/tuin en keuken test doen.
Dus niet verder kijken dan hun neus lang is!
Wie is er hier nu vaag!!
En dat ik gewoon in aanmerking kom voor bloeddonor terwijl ik een verhoogd reumafactor heb, waar ik per toeval achter ben gekomen waar praten we dan nog over.
Ik ga er wel ff heen, eens kijken of ze mijn bloed willen hebben!!
Of ze mij dan nog als vaag zien!!
En dan ook nog drie euro entree, ik wil geld toe als ik er heen ga.
Daar zitten straks drie man en een paardenkop!!
Dit is die vermeulen die zichzelf tovernaar noemde, dan hoef je niet trots op jezelf te zijn, als je dat op tv verteld met een smile op je gezicht.
Wat een zure peer zeg.
Zijn verhaal is, jaren geleden kwamen er mensen op zijn afdeling, en werd hij geroepen als tovernaar met zijn puntmuts.
Dit waren dan mensen met "gerelateerde" ms klachten.
Hij zette die mensen tussen de 'indrukwekkende" toestellen.
En blaasde dan zogenaamd lucht door de zenuwen heen, en de mensen gingen weer lopend de deur uit. Dat is pas misleidend.
En dan ook nog tegen de alternatief.
waarom denk je dat silvia millecam alternatief heeft gekozen? ( ni dat ze daar slim aan heeft gedaan, maar ze weigerde zelf voor regulier.)
Omdat haar vader door regulier is gestorven.
Die vermeulen heeft het over al die mensen die overlijden aan alternatief. er vallen meer doden bij regulier.
Nu komt bij mij toch wel sterk de vraag, waarom werkt cgt ni bij mensen met ME???
Dat is ook zoiets, iemand wijsmaken dat je meer kunt dan je denkt.
Word toch tijd dat die titatovenaar met pensioen gaat.
Hoezo vastgeroest in zijn denkwijze.
Wat een zure peer zeg.
Zijn verhaal is, jaren geleden kwamen er mensen op zijn afdeling, en werd hij geroepen als tovernaar met zijn puntmuts.
Dit waren dan mensen met "gerelateerde" ms klachten.
Hij zette die mensen tussen de 'indrukwekkende" toestellen.
En blaasde dan zogenaamd lucht door de zenuwen heen, en de mensen gingen weer lopend de deur uit. Dat is pas misleidend.
En dan ook nog tegen de alternatief.
waarom denk je dat silvia millecam alternatief heeft gekozen? ( ni dat ze daar slim aan heeft gedaan, maar ze weigerde zelf voor regulier.)
Omdat haar vader door regulier is gestorven.
Die vermeulen heeft het over al die mensen die overlijden aan alternatief. er vallen meer doden bij regulier.
Nu komt bij mij toch wel sterk de vraag, waarom werkt cgt ni bij mensen met ME???
Dat is ook zoiets, iemand wijsmaken dat je meer kunt dan je denkt.
Word toch tijd dat die titatovenaar met pensioen gaat.
Hoezo vastgeroest in zijn denkwijze.