Hoort 'koorts' (verhoging) bij ME?
Moderator: Moderators
Sinds de beruchte griep 7 jaar gele,
heb ik 6 jaar lang met griepachtige klachten rondgelopen,
dus voelde me dag in dag uit griepachtig en dat 6 jaar lang.
Sinds ik carnitene gebruik is dat weg.
Maar echte griep heb ik nooit meer gehad.
Ik heb ook geleerd dat in mijn toestand, dus in die griepachtige toestand ze mij nooit beweging of wat dan ook hadden mogen voorschrijven.
Net zoals je tegen iemand met griep zegt:
Ga maar niet uitzieken, maar ga vooral veel fietsen dan word je wel beter. Ik denk dat ik de rest hier niet hoef in te vullen.
Wat hier de gevolgen van hadden kunnen zijn.
heb ik 6 jaar lang met griepachtige klachten rondgelopen,
dus voelde me dag in dag uit griepachtig en dat 6 jaar lang.
Sinds ik carnitene gebruik is dat weg.
Maar echte griep heb ik nooit meer gehad.
Ik heb ook geleerd dat in mijn toestand, dus in die griepachtige toestand ze mij nooit beweging of wat dan ook hadden mogen voorschrijven.
Net zoals je tegen iemand met griep zegt:
Ga maar niet uitzieken, maar ga vooral veel fietsen dan word je wel beter. Ik denk dat ik de rest hier niet hoef in te vullen.
Wat hier de gevolgen van hadden kunnen zijn.
Dear Karma, I have a list of people you missed
Ik heb ook geen koorts. Mijn normale temperatuur ligt op 37,1-37,3. Maar ik voel me ook heel vaak en vooral ook nu heel ziekig. Maar de koorts ontbreekt dus. Ik ben echter ook nooit verkouden. Heel vreemd!
Ik hoorde pas nog van een "ME-deskundige" die tijdens een lezing zei dat je ME hebt als je vlak na inspanning koorts hebt.
Ik hoorde pas nog van een "ME-deskundige" die tijdens een lezing zei dat je ME hebt als je vlak na inspanning koorts hebt.
ik heb al sinds vrijdag griep mijn temperatuur loopt wel omhoog
maar hij blijft bij 38.1 steken naar mijn gevoel veel hoger
ook krijg ik door al dat niesen en hoesten
last van mijn syndroom van tietze
dit is echt erg ik heb sinds november ook twee keer buikgriep gehad
het blijft maar gaan ,ik krijg geen tijd meer om bij te komen
dat komt dat wij met ons slechte immuun systeem erg vatbaar zijn
nog meer zieken onder ons die de griep hebben
maar hij blijft bij 38.1 steken naar mijn gevoel veel hoger
ook krijg ik door al dat niesen en hoesten
last van mijn syndroom van tietze
dit is echt erg ik heb sinds november ook twee keer buikgriep gehad
het blijft maar gaan ,ik krijg geen tijd meer om bij te komen
dat komt dat wij met ons slechte immuun systeem erg vatbaar zijn
nog meer zieken onder ons die de griep hebben

Sterkte Alie!
Ik word er ook helemaal gek van. Voel me een vaatdoek, constant het idee dat ik door elke spier van mijn lichaam ga zakken. Nog erger dan anders. Zelfs typen is teveel
.
Nu een temperatuur van 37,7. Echt zo'n sluimerende griep. Zet door & ga weg! Of verdwijn gewoon. 's Ochtends heb ik trouwens wel maar 36,9.
Voel me echt *&&^%.
Ik word er ook helemaal gek van. Voel me een vaatdoek, constant het idee dat ik door elke spier van mijn lichaam ga zakken. Nog erger dan anders. Zelfs typen is teveel

Nu een temperatuur van 37,7. Echt zo'n sluimerende griep. Zet door & ga weg! Of verdwijn gewoon. 's Ochtends heb ik trouwens wel maar 36,9.
Voel me echt *&&^%.
Beterschap lieve mensen!
Vorige week had ik (een hele week) een griep met veel dagen stevige spierpijn.
Ik heb al aardig wat jaren geen koorts (wel vorige week een nacht een hevig koortsgevoel), dus over temperaturen kan ik niks zeggen.
BETERSCHAP!!!
Vorige week had ik (een hele week) een griep met veel dagen stevige spierpijn.
Ik heb al aardig wat jaren geen koorts (wel vorige week een nacht een hevig koortsgevoel), dus over temperaturen kan ik niks zeggen.
BETERSCHAP!!!
Volgens mij heb je te veel gedaan als je niet binnen drie dagen herstelt. Anders heb je hooguit je grenzen verkend.
hier ook nog steeds niet goed karen
heb jij ook zo,n last van je spieren
en ogen ,ik hoest en niest mij wild en de temperatuur .wil ook niet
ik hoop dat het bij jou beter gaat
dit is mijn derde griep sinds november
ik ben kilo.s afgevallen nou kan ik wel wat missen
maar mijn weerstand is echt slecht nu
heb jij ook zo,n last van je spieren
en ogen ,ik hoest en niest mij wild en de temperatuur .wil ook niet
ik hoop dat het bij jou beter gaat
dit is mijn derde griep sinds november
ik ben kilo.s afgevallen nou kan ik wel wat missen
maar mijn weerstand is echt slecht nu
hoort koorts ook bij fibro/cvs?
Hoi,
tja ik heb mijn vraag al gesteld in de titel. ik heb deze ochtend 37,8 verhoging verder voel ik me slap en trillerig en spieren doen zeer maar verder geen griep symptomen, ik vroeg me af of dit nu ook "hoort" bij cvs/fibro of dat ik gewoon ziek an het worden ben!!!
bedankt groetjes hanne
tja ik heb mijn vraag al gesteld in de titel. ik heb deze ochtend 37,8 verhoging verder voel ik me slap en trillerig en spieren doen zeer maar verder geen griep symptomen, ik vroeg me af of dit nu ook "hoort" bij cvs/fibro of dat ik gewoon ziek an het worden ben!!!
bedankt groetjes hanne