Lymetest Infectolab Augsburg

Hier is er plaats voor vragen en discussie over Fibromyalgie, Lupus, EDS, Lyme, Sjögren, Addison, B12-tekort, MCS,...

Moderator: Moderators

felixloena
Oud-medewerker
Contacteer:

Bericht door felixloena »

Kan me voorstellen dat je beetje peu nerveux raakt, maar meis, het gaat gewoon goed komen, morgen komt het pakketje gewoon aan!
thanks. Ik word de laatste tijd van alles nerveus, waar ik vroeger niet warm of koud van werd. Krijg zaken niet op een rijtje in mijn hooofd, kan dingen moeilijker regulieren. Zal er wel bij horen :-k , maar vermoeiend is het wel.
Leven is het meervoud van lef - Loesje
Burial
Gevorderd lid

Bericht door Burial »

dat is gewoon stress en daar heb ik sinds ik ziek ben ook zeer extreem last van
DML zegt ook dat het er bij hoort...
ik ben niet pessimistisch, ik ben realistisch

"Drop The Lyme"
felixloena
Oud-medewerker
Contacteer:

dat is gewoon stress en daar heb ik sinds ik ziek ben ook zeer extreem last van
DML zegt ook dat het er bij hoort...
ja dat dacht ik al. Kan ook heel vaak moeilijk besluiten nemen en knopen doorhakken. Maar goed dat was even off topic. Ik ben dus gelukkig niet gek lol
malu
Gevorderd lid

Bericht door malu »

nabo schreef:Dat puzzelen valt wel mee toch. Iedereen geeft steeds dezelfde info.
misschien handig om t in een bericht onder elkaar te zetten wat precies de opties zijn. anders gaan de volgende tien die ook gaan prikken dit weer allemaal vragen haha.
Goed plan, nabo. Er wordt intussen gewerkt aan een Lyme-infopagina op mecvs.net met details over de testen in Duitsland, verzendmethodes en kosten!
De wereld achter ME: http://memalu.blogspot.com/
asje
Donateur
Donateur

Bericht door asje »

Nog ff off topic dan: het beslissingsvermogen is bij ME aangetast, één van de bekende cognitieve stoornissen bij ons.
Life smells...
louisa
Gevorderd lid

Bericht door louisa »

malu schreef:Er wordt intussen gewerkt aan een Lyme-infopagina op mecvs.net met details over de testen in Duitsland, verzendmethodes en kosten!
Heel goed Afbeelding!
Dan is het zo in één klap overzichtelijk voor alle (nieuwe) ME-patiënten en degenen die na ons gaan komen.

Groetjes, Louisa
ME of Lyme?: http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-942.html

-Als je geen ster aan de hemel kunt zijn, wees dan een lampje in je huis-
sowfia
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door sowfia »

En nog off topic: m'n vriend wordt gek van mijn eeuwige twijfels en niet kunnen beslissen!
nabo
Gevorderd lid

Bericht door nabo »

louisa schreef:Hoi nabo,
nabo schreef:Dat puzzelen valt wel mee toch.
Ik heb de laatste tijd veel moeite met concentratie, lezen en onthouden. Het kost me bergen met energie. Vroeger was ik daar een kei in :wink:.
nabo schreef:Drie dagen bezig met de behandeling, spannend allemaal.
Ohw ja? dan zeker érg spannend. Veel sterkte en succes, meis, ik hoop dat de behandeling gaat aanslaan en dat je beterschap kunt krijgen.
Ik duim voor je!

Groetjes, Louisa
Dankje!
Heeeeeeeeel spannend ja.... Volgende week zit k met alles op volle dosering. ik hoop dat mn lichaam het trekt.. dat is bij mij altijd t grootste probleem.

maargoed, misschien was mn idee wat ik gister zei wel handig dan?
die verschillende opties even onder elkaar?
fedex
tnt
ups
duitsland brengen

en de kosten enz? en over die medical bag.
ik ga t niet trekken om alles terug te zoeken ben helemaal op...

kom hier ook bijna nooit meer dat wisten jullie, maar probeer toch te helpen, want zo zie je met ervaringsverhalen en tips van andere kom je veeeeeeeeeel verder (super dat iedereen dat hier nu doet!) En daarom ben ik ook gaan testen in Duitsland door ervaringen van anderen... nou als dit nu mij beterschap gaat brengen........ jeetje.... (hoop hoop, bang)

en niet naar een arts luisteren hier in nl die niets weet of t gewoon verwzijgd!!! (helaas mijn geval zoals velen hebben gelezen op mn blog)

Dus wie vragen heeft, ik wil jullie helpen. Als ik dit 2 jaar geleden wist toen mijn lyme test dus dubieus was hier en ik toen in duitsland was gaan testen was ik misschien al beter...(toen nog veel minder ziek en prognose beter) of als we 8 jaar geleden al alle info over teken wisten had ik toen meteen AB gehad. tja wat als... wat als..

maar waar ik kan helpen, doe t graag en jullie berichtjes terug sturen

>>>> ooh ik zie dat daar aan gewerkt word.
Heel goed Malu! Dat is fijn :D
nou ik ga mn bedje weer in..... word vervolgd...

ps felixoena, had ik ook zooo zenuwachtig hahaha zou t pakje wel komen?
maar ze zeiden tegen mij het liefste met 24-48 uur in agusburg zijn, maar 72 uur mag ook nog net aan. HET KOMT GOED!!!

liefs! xxxxx
felixloena
Oud-medewerker
Contacteer:

maar ze zeiden tegen mij het liefste met 24-48 uur in agusburg zijn, maar 72 uur mag ook nog net aan. HET KOMT GOED!!!
Ik had ze even gemaild, en mijn bloed is al gearriveerd \:D/ .
metoo
Gevorderd lid

Bericht door metoo »

felixloena schreef:
Wow, Die Deutsche Post is echt mega schnelll...en dat voor 2,20...niet te geloven, kunnen de postbodes hier nog wat van leren ;-)
Hope is the thing with feathers
That perches in the soul,
And sings the tune without the words
And never stops at all...
(Emily Dickinson)
louisa
Gevorderd lid

Bericht door louisa »

Hoi felixloena,
felixloena schreef:Ik had ze even gemaild, en mijn bloed is al gearriveerd \:D/ .
Mooi zo :wink: :D!!

Groetjes, Louisa

annac
Gevorderd lid

Bericht door annac »

sowfia schreef:En nog off topic: m'n vriend wordt gek van mijn eeuwige twijfels en niet kunnen beslissen!
Laat ie gauw op de pot gaan zitten! Nee, ik wil niet onaardig lijken, maar hij weet niet hoe vele malen dubbel belast een ME patiënt kan zijn. Als hij je nog meer kan helpen dan begrip proberen op te brengen is dit wat misschien voor hem:

http://www.mezzo.nl/mantelzorgcompliment

moet ie dus WEL mantezorger worden! Oei, en dat ivergt net een ietsje meer.

Ook beetje off topic, maar pas wel in het op de valreep her-ontdekken van de Lyme lijn. Zag het gister op tv.

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1275897

Maar wat goed de inzet van jullie allemaal.

Sterkte en succes allemaal.
sprankel
Gevorderd lid

Bericht door sprankel »

felixloena schreef:
Top! Dat is snel gegaan!!!
Nu vakantie vieren, en dan bij thuiskomst wachten de resultaten hopelijk op je :D
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning how to dance in the rain. - Vivian Green.
annac
Gevorderd lid

Bericht door annac »

Misschien overbodig, maar dan staat het er nog een keer deze site:

http://www.lymemed.nl/

Moet deze hele draad nog doorwerken maar vanwege het mooie weer en ander prioriteiten komt het er niet van.
louisa
Gevorderd lid

Bericht door louisa »

Hoi annac,

Dank je wel voor de link :wink:. Pfff, ik lees zo beroerd de laatste tijd, ik dacht dat is "LymeNed" (maar die is blauw), hoe kan dat nou? En toen zag ineens staan LymeMed (voor medici). Bestaat die site al lang?

Iedereen is hier goed bezig, zekers, en zonder alle mensen hier had ik me nooit gaan verdiepen in Lyme en andere Tekenbeetziekten (co-infecties) en geen testen gaan laten doen.
Immers, andere (huis)artsen etc., vertellen ons deze belangrijke info niet, hier word je wijzer gemaakt :lol:.

Groetjes, Louisa

Plaats reactie