louisa schreef:Hoi nabo,
nabo schreef:Dat puzzelen valt wel mee toch.
Ik heb de laatste tijd veel moeite met concentratie, lezen en onthouden. Het kost me bergen met energie. Vroeger was ik daar een kei in

.
nabo schreef:Drie dagen bezig met de behandeling, spannend allemaal.
Ohw ja? dan zeker érg spannend. Veel sterkte en succes, meis, ik hoop dat de behandeling gaat aanslaan en dat je beterschap kunt krijgen.
Ik duim voor je!
Groetjes, Louisa
Dankje!
Heeeeeeeeel spannend ja.... Volgende week zit k met alles op volle dosering. ik hoop dat mn lichaam het trekt.. dat is bij mij altijd t grootste probleem.
maargoed, misschien was mn idee wat ik gister zei wel handig dan?
die verschillende opties even onder elkaar?
fedex
tnt
ups
duitsland brengen
en de kosten enz? en over die medical bag.
ik ga t niet trekken om alles terug te zoeken ben helemaal op...
kom hier ook bijna nooit meer dat wisten jullie, maar probeer toch te helpen, want zo zie je met ervaringsverhalen en tips van andere kom je veeeeeeeeeel verder (super dat iedereen dat hier nu doet!) En daarom ben ik ook gaan testen in Duitsland door ervaringen van anderen... nou als dit nu mij beterschap gaat brengen........ jeetje.... (hoop hoop, bang)
en niet naar een arts luisteren hier in nl die niets weet of t gewoon verwzijgd!!! (helaas mijn geval zoals velen hebben gelezen op mn blog)
Dus wie vragen heeft, ik wil jullie helpen. Als ik dit 2 jaar geleden wist toen mijn lyme test dus dubieus was hier en ik toen in duitsland was gaan testen was ik misschien al beter...(toen nog veel minder ziek en prognose beter) of als we 8 jaar geleden al alle info over teken wisten had ik toen meteen AB gehad. tja wat als... wat als..
maar waar ik kan helpen, doe t graag en jullie berichtjes terug sturen
>>>> ooh ik zie dat daar aan gewerkt word.
Heel goed Malu! Dat is fijn

nou ik ga mn bedje weer in..... word vervolgd...
ps felixoena, had ik ook zooo zenuwachtig hahaha zou t pakje wel komen?
maar ze zeiden tegen mij het liefste met 24-48 uur in agusburg zijn, maar 72 uur mag ook nog net aan. HET KOMT GOED!!!
liefs! xxxxx