Heb ik ME?
Moderator: Moderators
Hoi mats,
Fijn weer even van je te horen! Heb je nu het gesprek bij de internist gehad? Heeft de internist ook nog een diagnose gesteld?
En goed dat je over een maand weer terug moet komen. Wordt er dan ook weer bloed geprikt?
Ik hoop dat je door de medicatie je wat beter gaat voelen!
Groetjes, Louisa

En goed dat je over een maand weer terug moet komen. Wordt er dan ook weer bloed geprikt?
Ik hoop dat je door de medicatie je wat beter gaat voelen!
Groetjes, Louisa
ME of Lyme?: http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-942.html
-Als je geen ster aan de hemel kunt zijn, wees dan een lampje in je huis-
Ik heb nog een klacht gevonden waar ik eigenlijk nooit naar heb gekeken en dat is dit http://i53.tinypic.com/30ij9cp.jpg
Dit is altijd bij een beetje warmte
Dit is altijd bij een beetje warmte
Ik heb alles hier gelezen,
ik vroeg me eigenlijk af of die huiduitslag met vlagen komt?
Ik heb namelijk precies dezelfde klachten als jou,
in periodes dat het slechter gaat nemen mjn klachten toe.
Bij mij zijn alle andere ziektes uitgesloten en is vrij snel me geconstateerd.
Al is dat nu al 2 jaar geleden, begin ik nu toch ook wel weer een beetje te twijfelen.
Groetjes Puck
Al is dat nu al 2 jaar geleden, begin ik nu toch ook wel weer een beetje te twijfelen.
Groetjes Puck
Het is niet echt uitslag of, het is alleen maar rood zonder bultjes en klachten zoals jeuk.puck2 schreef:Ik heb alles hier gelezen,
Groetjes Puck
En het is altijd bij warmte
Ik had het ook altijd al bij water, dat mijn huid rood werd. Al sinds ik klein ben (nog steeds ben ik klein maar je weet wel wat ik bedoelasje schreef:Er komen wel veel huidklachten voor bij ME maar je kunt natuurlijk wel iets specifieks aan je huid hebben. Warmte-overgevoeligheid is niet een normaal iets.
(van PTH weet ik niks.)

PTH is van de bijschildklieren die het calciumgehalte regelen. Dit was eerst 7 en nu 3, alleen mijn Vit D is totaal niet gestegen.
Ik heb nog steeds klachten van overal pijn, spiertrillingen bij inspanning en vaak gewonnen hart horen kloppen in bijvoorbeeld het hoofd.
Dit alles begon toen ik draaierig werd in januari 2008, daarvoor nooit klachten van moeheid etc.
Hoi mats,
Wel gek, dat de Vitamine D nog steeds op 41 zit en niet is gestegen. De waarde van 41 is te laag, die moet tussen de 80 - 100 komen te zitten.
Maar, misschien was/is de dosering niet hoog genoeg?, zodat het niet aangeslagen is? Is de dosering vitamine D nu verhoogd door de internist? Of niet?
Die zakjes met vitamine D en Calcium. Moet je dat blijven gebruiken?
Groetjes, Louisa
Heb je ook referentie waarden van de PTH: http://www.uwbloedserieus.nl/aanvraagfo ... php?id=277 van het laboratorium? Dat zijn de cijfers die achter de 3 staan.goldboy76 schreef:Ben ik weer
PTH is nu van 7 naar 3 en Vit D is nog steeds 41.
13 januari weer een afspraak bij de internist en half december bloedprikken
Wel gek, dat de Vitamine D nog steeds op 41 zit en niet is gestegen. De waarde van 41 is te laag, die moet tussen de 80 - 100 komen te zitten.
Maar, misschien was/is de dosering niet hoog genoeg?, zodat het niet aangeslagen is? Is de dosering vitamine D nu verhoogd door de internist? Of niet?
Groetjes, Louisa
ME of Lyme?: http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-942.html
Hey,louisa schreef:Hoi mats,Heb je ook referentie waarden van de PTH: http://www.uwbloedserieus.nl/aanvraagfo ... php?id=277 van het laboratorium? Dat zijn de cijfers die achter de 3 staan.goldboy76 schreef:Ben ik weer
PTH is nu van 7 naar 3 en Vit D is nog steeds 41.
13 januari weer een afspraak bij de internist en half december bloedprikken
Groetjes, Louisa
Ja ik moet nog steeds blijven innemen, alleen nu 2 zakjes per dag ipv 1. De internist zei alleen 7 naar 3.
Ik vind het wel fijn overigens dat ik je weer spreek

Mats