Ik kreeg afgelopen dinsdag bericht van de MO zaak; naar aanleiding van mijn huisbezoek en een gesprek om met het een en ander uit te leggen krijg ik niet waar ik om gevraagd heb(toilet boven en douchebak eruit of opklapbaar douchezitje aan de muur).
Ik krijg een postoel en douchestoel.
Over de oprijplaten om mijn rollator gemakkelijker huis in en uit te krijgen wordt helemaal niet gesproken..
Wat ik wel kreeg is een taxi pasje, dat wist ik al omdat ik die al eerder had ontvangen. En de Welzorg had 2 weken geleden al de douchestoel en po stoel gebracht.
Er is helemaal niemand geweest....en ik heb ook niemand van de MO zaak gesproken...
Een postoel....ik kan niet met 1 hand de trap af dus kan hem niet mee naar benden nemen om hem te legen....moet ik van iemand van welzorg(die krijgen alleen maar opdracht om artikelen bij clienten te brengen) hem maar legen in de wastafel

ik heb een douchestoel gekregen die zo smal is dat ik er precies tussen pas, maar de leuningen lopen door naar de poten; gevolg je kunt je benen niet opzij doen dus van onderen kun je je niet wassen....
En een verhoogd toilet beneden krijg ik ook niet, die moet je zelf aanschaffen....hoe ik dat zou moeten doen en plaatsen is me ook een raadsel...met een uitkering kun je ook niet iemand aannemen om zoiets te doen...
Dus weer gebeld, ik moet maar een bezwaarschrift tegen de beslissing indienen...
Ik vind het wel heel erg schofterig dat ze liegen over een
huisbezoek....hebben jullie ook dit soort ervaringen?
Ik heb dit alles 2 februari aangevraagd en dus afgelopen dinsdag pas officieel bericht.