Petitie Groep MEDenHaag: Erken Myalgische Encefalomyelitis
Moderator: Moderators
Dat soort mensen kom je enorm veel tegen op het internet. Best om je daar niet al te druk om te maken, want je verandert er helemaal niks aan.louisa schreef:Hoi solstice,
Op nu.jij is bij de berichten over de Petitie Erken ME helemaal niets bericht over Nijmegen, psychologen etc., maar zijn juist goede en duidelijke informaties over ME gegeven, ook het filmpje "Voices of the Shadows" en info over kinderen met ME (wat trouwens helemaal niet werd geloofd en belachelijk werd gemaakt) etc.
Maar, er zijn op nu.jij sowieso ook een aantal mensen die de berichten die gaan over ME steeds hard afkraken met de bekende emmer opmerkingen en hatelijkheden.
Dat is het "voordeel" van anonimiteit wat een aantal mensen gebruikt om alles te mogen zeggen hoe hatelijk en kwetsend ook. Het zal hun "hobby" wel zijn, moeten wij maar denken![]()
.
Groetjes, Louisa
Ja, dat was ook mijn twijfel. Al denk ik van de andere kant weer dat mensen die uberhaupt te porren zijn zoiets te tekenen zo'n tekst ook wel doorlezen, weet het nog niet zo...southerncross schreef:@solstice: ik vind het een erg goede tekst, maar denk dat het te lang is om mensen te boeien. Dit kan naar redacties e.d. gestuurd worden, maar om mensen te strikken de petitie te tekenen, moet het denk ik korter!
Jammer en erg kwalijk dat nu.jij dit allemaal zo enorm censureert! Ben benieuwd wie dat redigeert daar!
-
- Gevorderd lid
Bieb, dat gebeurd al op grote schaalbieb schreef:Heeeft iemand van jullie twitter en zijn jullie er handig mee? Heb gehoord dat je aan bekende nederlands en Belgen dan de petitie kan doorsturen.
Wie is een beetje in staat dit te doen?
Groetjes
Bieb

'Dont worry about the world coming to an end today, it's already tomorrow in Australia'
ik zag op teletekst iets staan over een helpdesk en dat het sturen van ongevraagde mailtjes huisvredebreuk kan zijn. dit is natuurlijk in het kader van virussen maar voor huisvredebreuk maakt het natuurlijk niets uit
moeten wij hier niet mee oppassen het is wel heel vervelend natuurlijk maar als we alle hulpverleners aanschrijven wat ik ook gedaan heb hoor
groetjes christa
PS fokforum haalde mijn verhaal over de petitie ook binnen een half uur van het forum want ik had geen toestemming gevraagd . ik dacht dat dit niet nodig was want er staat meerdere petities op en ook een heleboel onzin verhalen gewoon dus geen petities in dat half uur had ik wel veel lezers maar volgens mij ook geen tekenaars
moeten wij hier niet mee oppassen het is wel heel vervelend natuurlijk maar als we alle hulpverleners aanschrijven wat ik ook gedaan heb hoor
groetjes christa
PS fokforum haalde mijn verhaal over de petitie ook binnen een half uur van het forum want ik had geen toestemming gevraagd . ik dacht dat dit niet nodig was want er staat meerdere petities op en ook een heleboel onzin verhalen gewoon dus geen petities in dat half uur had ik wel veel lezers maar volgens mij ook geen tekenaars
Hmm, had het daar ook willen plaatsen.... Heb je alsnog toestemming gevraagd?jansenc schreef:ik zag op teletekst iets staan over een helpdesk en dat het sturen van ongevraagde mailtjes huisvredebreuk kan zijn. dit is natuurlijk in het kader van virussen maar voor huisvredebreuk maakt het natuurlijk niets uit
groetjes christa
Hoi solstice,
En nu.jij is duidelijk niet het geschikte medium.
Gelukkig!, zijn er andere media, fora die de informaties over ME wel serieus nemen, laten staan, én ervan willen leren.
Voor ons zijn er genoeg andere wegen om de Petitie Erken ME onder de aandacht te brengen, duzzz wij gaan er voor met z'n allen
!!!
Groetjes, Louisa
Dat klopt al een bus!solstice schreef:Dat soort mensen kom je enorm veel tegen op het internet. Best om je daar niet al te druk om te maken, want je verandert er helemaal niks aan.
En nu.jij is duidelijk niet het geschikte medium.

Voor ons zijn er genoeg andere wegen om de Petitie Erken ME onder de aandacht te brengen, duzzz wij gaan er voor met z'n allen

Groetjes, Louisa
ME of Lyme?: http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-942.html
-Als je geen ster aan de hemel kunt zijn, wees dan een lampje in je huis-
-Als je geen ster aan de hemel kunt zijn, wees dan een lampje in je huis-
solstice
heb ik wel gedaan maar ik krijg de indruk dat dit dan niet meer kan dus probeer het gewoon nog een keer want het is wel een goed bezocht forum
christa
heb ik wel gedaan maar ik krijg de indruk dat dit dan niet meer kan dus probeer het gewoon nog een keer want het is wel een goed bezocht forum
christa
Teken En Verspreid Petitie Erken ME: http://petities.nl/petitie/erken-myalgi ... che-ziekte
Bedankt John om de boel zo puntsgewijs te zetten!
Wellicht helpt het anderen die iets willen doen om simpelweg het rijtje af te gaan.
Wat geld betreft: we zullen eerst moeten zorgen dat we een afbakening hebben voor wie we dat geld willen anders verdwijnt het naar je weet wel.
Christa, Louisa en alle anderen bedankt voor jullie inzet.
Ik hoop dat velen mee helpen, ook zij die het hier niet zetten maar gewoon in stilte handelen.
Hoop van harte dat jullie blijven helpen, zoals Christa opmerkte zijn de meeste uit de groep ook zeer ziek maar is er enorm hard gewerkt.
Blijkbaar begrijpen mensen dat wel bij een bekende ziekte als bv diabetis of kanker, maar niet mbt ME.
Volwassen of kind, blijkbaar moet men met de neus op de feiten gedrukt worden.
Liefs, Mirande
Wellicht helpt het anderen die iets willen doen om simpelweg het rijtje af te gaan.
Wat geld betreft: we zullen eerst moeten zorgen dat we een afbakening hebben voor wie we dat geld willen anders verdwijnt het naar je weet wel.
Christa, Louisa en alle anderen bedankt voor jullie inzet.
Ik hoop dat velen mee helpen, ook zij die het hier niet zetten maar gewoon in stilte handelen.
Hoop van harte dat jullie blijven helpen, zoals Christa opmerkte zijn de meeste uit de groep ook zeer ziek maar is er enorm hard gewerkt.
De gezonde van nu is de zieke van morgen.Maar nu is de rek er bij mij wel een beetje uit. Ik vind het belangrijk dat patiënten zelf tekenen. Als ze dat niet doen dan leeft het blijkbaar niet genoeg en vind ik het raar dan niet-patienten te gaan aansporen om een handtekening te zetten
Blijkbaar begrijpen mensen dat wel bij een bekende ziekte als bv diabetis of kanker, maar niet mbt ME.
Volwassen of kind, blijkbaar moet men met de neus op de feiten gedrukt worden.
Liefs, Mirande
Laatst gewijzigd door mirande op 15 nov 2011, 22:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Teken En Verspreid Petitie Erken ME: http://petities.nl/petitie/erken-myalgi ... che-ziekte
flyer met strookjes: http://www.deziekteme.nl/download/erken-me-strookje.pdf
TIP: Als je naast ME forum ook actief bent op andere forums werkt het goed om daar de petitie te plaatsen. Zo wordt er ook vol getekend op paarden of taartenforums.
TIP: Als je naast ME forum ook actief bent op andere forums werkt het goed om daar de petitie te plaatsen. Zo wordt er ook vol getekend op paarden of taartenforums.
- marianneke
- VIP-donateur