Heb ik ME?
Moderator: Moderators
Nee, maar het is afwisselend. En nee ik geen b12 uitslag gekregen. Waar ik wel mee zit is dat ik altijd een schilferige huid heb. Nu zitten er echt talloze schilfers op mijn voorhoofd.daantjuh schreef:Hoi Mats, Gelukkig gaat het beter. Heeft dat een reden, denk je?
Heb je nog uitslag van je b12 gekregen?
Schilferige huid kan ook een teken zijn van een extreem vitamine D tekort. Heb je dat al eens laten nakijken?
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Hoi mats,
lees, jouw topic nog eens goed na. Hierover hebben we je al info gegeven.
En niet zo extreem laag die 41?, vind je zelf, omdat de huisarts dat heeft verteld?
Die is véél te laag, die hoort minimaal 80 te zijn, het liefste 100!
Groetjes, Louisa
goldboy76 schreef:ja die was 41
goldboy schreef:maar dat lijkt me niet zo extreem.

En niet zo extreem laag die 41?, vind je zelf, omdat de huisarts dat heeft verteld?
Die is véél te laag, die hoort minimaal 80 te zijn, het liefste 100!
Groetjes, Louisa
Laatst gewijzigd door louisa op 21 jul 2011, 14:27, 1 keer totaal gewijzigd.
ME of Lyme?: http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-942.html
-Als je geen ster aan de hemel kunt zijn, wees dan een lampje in je huis-
Ik heb ook altijd een schilferige huid gehad, maar dat is nu weg, en ik heb dat nogal gezien bij ME-patienten, zelfs nog bij iemand op de betoging in Brussel.
Ik denk dat omega 3 daar ook niet slecht voor is, maar van wat het bij mij juist weggegaan is, weet ik niet, ook wel door te dieten, en door zink te nemen, denk ik.
Ik had vroeger schimmel tussen mijn tenen, achter mijn oren en schilferige huid in mijn gezicht, ik denk dat dit wat samenhangt. de schimmel tussen mijn tenen is zeker weggegaan door zink te nemen.
Ik denk dat omega 3 daar ook niet slecht voor is, maar van wat het bij mij juist weggegaan is, weet ik niet, ook wel door te dieten, en door zink te nemen, denk ik.
Ik had vroeger schimmel tussen mijn tenen, achter mijn oren en schilferige huid in mijn gezicht, ik denk dat dit wat samenhangt. de schimmel tussen mijn tenen is zeker weggegaan door zink te nemen.
I take one day at a time, unless they all attack at once.
Hoi mats,
Groetjes, Louisa
Even mee wachten, totdat je bij de internist bent geweest, dan blijven de bloedwaarden zuiver voor het geval jouw internist ook nog verder uitgebreid (bloed)onderzoek gaat doen. Wat ik wel verwacht!daantjuh schreef:41 is echt niet hoog nee. Ik zou jou adviseren om dat bij te slikken hoor.
Groetjes, Louisa
ME of Lyme?: http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-942.html