bijwerkingen GcMaf?

Hier bespreken we biomedische behandelingen en medicijnen voor ME (cvs).

Moderator: Moderators

nabo
Gevorderd lid

Bericht door nabo »

oke!
Ik zou wel met een heel lage dosis beginnen hoor!

Heb een aantal patienten van cheney gesproken en hij pakt het gc maf kwa dosering anders aan.
flora
Beginner

Bericht door flora »

nabo schreef:Zet ik er eindelijk een positieve reactie op, reageert niemand meer!!
hahaha!

Hoe gaat het met jullie???

En met de mensen die zijn gestopt met gc maf????
@Nabo: !!!!!!!!! Fijn te horen dat het beter met je gaat!!!!!!!!! :D :lol:

Even een update; mijn sterke stemmingswisselingen zijn aan het verdwijnen, heb al twee weken echt meer energie en slaap beter!!!!
Hoop dat dit aanhoudt en doorzet!

liefs Flora
spring
Donateur
Donateur

Bericht door spring »

Heb een aantal patienten van cheney gesproken en hij pakt het gc maf kwa dosering anders aan.
@ Nabo: Hoe pakt Cheney het dan aan qua dosering? Ben altijd erg benieuwd naar Cheney omdat ik veel baat heb bij het door hem geïntroduceerde Rivotril bij CVS.
Even een update; mijn sterke stemmingswisselingen zijn aan het verdwijnen, heb al twee weken echt meer energie en slaap beter!!!!
Hoop dat dit aanhoudt en doorzet!

@Flora: Fijn om te horen en dus ook erg fijn dat je het hier even meldt! Hoe lang ben je al bezig? En welke dosis of kan ik dat ergens teruglezen (sorry kan ff niet hele forum scannen)
I'm feeling like a Monday but someday I'll be Saturday night!
(Bon Jovi)
tanto
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door tanto »

Spring, krijg je die rivotril door DML voorgeschreven?
En voor wel klachten neem je dat? (nieuwsgierig).

Verder iedereen veel suc6 en sterkte met de mcgaf. Ik volg dit topic met interesse en hoop dat het jullie iets goeds gaat doen.

T.
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom (A. Einstein)

Absence of proof is not proof of absence
mamoes
Gevorderd lid

Bericht door mamoes »

Nabo gefeliciteerd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
voorwaarts mars \:D/

Onze dochter heeft bij haar antiviraal nu de eerste keer GcMAF gehad.
Verder vertel ik niets :-# , ik laat aan haar over om haar reactie te plaatsen :wink:

Beterschap en Groetjes,
Mamoes
spring
Donateur
Donateur

Bericht door spring »

Spring, krijg je die rivotril door DML voorgeschreven?
En voor wel klachten neem je dat? (nieuwsgierig).
@tanto: Rivotril is een anti-epilepticum dat bij CVS in een lage dosering wordt voorgeschreven als slaapmiddel. Maar Cheney schrijft het ook voor bij overprikkeling.

Als ik een overprikkelings-crash heb, dan neem ik 's avonds een paar extra druppels. De volgende dag heb ik dan niet meer dat nare gevoel in mijn voorhoofd en prikkels doen geen zeer aan mijn hoofd. Ik lag daar anders meestal 2 dagen mee op bed. Ik ben dan helaas nog wel lichamelijk 1 of 2 dagen heel moe, maar dat is wel te doen.
Ik probeer het nu ook wel eens preventief in te nemen, dat lijkt ook wel te helpen, maar dat kan natuurlijk niet als ik ergens met de auto heen wil.

Rivotril wordt door DML voorgeschreven maar ook door het Vermoeidheidcentrum, alleen schrijven ze het voor voor een betere slaap, maar ze hebben het niet over de overprikkeling.

Groetjes,
Spring

Zie ook: http://www.prohealth.com/library/showar ... libid=8021
(Rivotril is Klonopin)
(Bon Jovi)
tanto
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door tanto »

@Spring, dank voor je antwoord...
Ik heb er over gelezen en op zich leek het me wel wat, omdat ik soms opeens zo'n last heb van mijn zenuwen (nervositeit zeg maar). Maar ik weet niet of het daarvoor wordt voorgeschreven, ik weet ook niet of het misschien te zeer een paardenmiddel is voor zo een klacht. Ik zal nog even je link bekijken.
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom (A. Einstein)

Absence of proof is not proof of absence
mamoes
Gevorderd lid

Bericht door mamoes »

mamoes schreef: Onze dochter heeft bij haar antiviraal nu de eerste keer GcMAF gehad.
Verder vertel ik niets :-# , ik laat aan haar over om haar reactie te plaatsen :wink:

Beterschap en Groetjes,
Mamoes
*meld zich :wink: *

Ik heb vorige week voor de eerste keer gc-maf gekregen. Ik werd al snel een beetje hyperig en dit duurde zeker tot s avonds laat.. in slaap komen ging dus iets minder. Heb verder wel goed geslapen, maar was vroeg wakker rond 6 uur (normaal 8/half 9). Dit 3 nachten achter elkaar.

Verder twee hele goede dagen gehad en voor mijn doen aardig actief geweest (o.a. zelf (!) douchen en was daarna niet helemaal knock out terwijl ik overdag toch ook redelijk wat gedaan had) , het leek wel of ik in een droom was beland! Ook heb ik weer eens naar bewegende beelden kunnen kijken zonder onderuit te gaan.
Alleen toen die weer uit ging werken kreeg ik een klapper..
Volgende keer rustiger aandoen, maar het voelde zo lekker en ja dan sla je soms een beetje door in je doen :lol:
Verder op de eerste dag hoofdpijn na geen vervelende bijwerkingen gehad.

Morgen de tweede keer, ben benieuwd hoe het deze keer gaat..

Groetjes dochter van mamoes
flora
Beginner

Bericht door flora »

@spring Kun je vast wel ergens nalezen, maar ja dat wordt zoeken :lol:
Even kort dus, 13 keer 100 nanogram, 2 keer 50 nanogram..... Dus ben 15 weken bezig, nog 20 weken te gaan geloof ik.... Maar heb weer goede hoop!!!!

Veel succes Spring!!!!!

liefs Flora
nabo
Gevorderd lid

Bericht door nabo »

Bedankt voor al jullie reacties: Flora, Mamoes en dochter, spring.
Bedankt!

Ik heb denk toch iets te vroeg een goed bericht erop gezet :(
Nu weer 2 dagen ontzettend slecht geslapen, veel pijn en veel verdriet weer.
Snap het echt niet.... het ging zo goed met 1/5 en nu komen de bijwerkingen weer terugg!!!
Of het is van iets anders??? pfff!!

Over cheney:
Ik ben via via op deze blog gekomen:
http://nopostergirl.com/2011/04/16/the- ... ment-post/

Dit is een patiente van cheney, in dit verhaal verteld ze over haar bezoek aan cheney.
En dit stukje gaat over de gc maf:

The GcMAF protocol begins with 1/5 of a normal dose under the tongue. You then do the same five days out, and five days after that. This is because it will cause Immune Reconstitution Response Syndrome. As your immune system begins to recover, it overreacts to the pathogens it find running amok, and sort of freaks out. This, Dr. Cheney said, would lead to me feeling worse, probably very much in the ways I’ve already experienced. But, he said, everyone on GcMAF has gotten through it intact, which I found reassuring. And this is why you don’t start with a full dose of GcMAF – because if you do, the IRIS will be even worse when it comes on.

So, once IRIS is past, the GcMAF dose is increased stepwise, until you are taking a full dose every five days. The first round of treatment will be eighteen weeks, and once that is finished, we will do another round of blood tests to determine if I will stay on a maintenance dose or if I can simply stop.

Five of the seven people currently at twelve weeks of treatment with GcMAF or more, he told us, were responders. Three of those five had had a very dramatic positive response. And as time went on, he said, he was finding more and more ways of bringing non-responders into the responder group.

Toen ik met de gc maf begon kreeg ik meteen een hele dosering en na een paar weken ging dat echt niet meer zoveel bijwerkingen enz!
Ondertussen heeft dml zijn protocol ook aangepast.. maarja toen was ik al 3 maanden bezig.

Verder staat er nog meer info over het hele gc maf, nagalase enz gebeuren! haha.
Heel interessant allemaal.
marlène
Gevorderd lid

Bericht door marlène »

Immune Reconstitution Response Syndrome.
Dit is echt interessant nieuws Nabo. GcMaf en LDN stimuleren beiden het immuunsysteem op een andere manier. Daarom ben ik altijd benieuwd naar jullie ervaringen.

Misschien dat Low Dose Naltrexone (LDN) om deze reden ook sterke reacties oproept in het begin bij sommigen en langzame opbouw dan beter geschikt is. Ik ga dat eens verder uitpluizen.

Dank voor deze info!
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
spring
Donateur
Donateur

Bericht door spring »

Hoi Nabo,

Balen dat je weer meer bijwerkingen hebt. Ik hoop dat ze gauw weer weg trekken!

Bedankt voor de info over Cheney. Interessante blog. Die ga ik zeker in de gaten houden. Met zo'n nieuwe behandeling is elke info waardevol. Ik begrijp dat Cheney de Gc Maf onder de tong geeft, ipv injecties. Dan is de dosering helaas niet helemaal te vergelijken. Maar het feit dat hij dit middel ook toepast, geeft mij weer extra vertrouwen.

Sterkte maar weer,
Spring
(Bon Jovi)
imaginary
Gevorderd lid

Bericht door imaginary »

Hey nabo, wat vervelend nou :( Ik hoop voor je dat het gauw wegtrekt en gewoon een virusje is ofzo maar balen als dat door de gcmaf komt. Maar dat is volgens mij wel weer een teken dat je genoeg hebt gehad?
As If I could reach Rainbows..

And if you want a rainbow you have to put up with the rain..
niessie
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door niessie »

Nabo sterkte!
nabo
Gevorderd lid

Bericht door nabo »

bedankt allemaal!

Heb bij mn weblog hier op t forum nabo en de weg naar herstel.
Een heel verhaal gezet.. ook over gc maf!
Plaats reactie