Vandaag geweest, ben denk ik een klein halfuurtje in het water geweest. Dat was zeker genoeg, want al na 100 meter (4 toertjes) was ik al keistijf (vooral in mijn onderarmen)
Heb denk ik uiteindelijk iets van een 300 meter gedaan, meer moet dat niet zijn na een volledig jaar stilzitten/liggen.
Nu afwachten wat dat morgen gaat worden, ik voel de pijn al (ingebeeld) aankomen
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Dat had ik daarstraks ook al zitten berekenen haha. Maar ik zwem nog wel even snel als vroeger hoor, dat verbaasde mij wel.* Alleen neem ik nu telkens een paar minuten rust tussen elke 2 à 4 baantjes.
(*maar dat lijkt op de meeste vlakken wel zo; mijn kracht is nauwelijks afgenomen, alleen mijn uithouding is naar de bom)
@stier: ik voel het toch al in mijn rug hoor en ik kijk er juist naar uit! Als je al zo lang geen spierpijn meer hebt gehad van lichaamsbeweging dan is dat een heerlijk gevoel hoor
Niet te vergelijken met spierpijn die bv bij ME hoort.
Ik zag in je behandeling staan dat je middelen krijgt voor maag en voor schildklier. Zijn dat bij jou ook probleem gebieden? Of is dit ter voorkoming van.. ( ik ben niet zo op de hoogte wat de waarden betreft)
Ook zag ik dat je NExavir kreeg, ik vroeg mij af of jij daar geen migraines van krijgt?
Migraines heb ik niet nee, heb ook nog nooit gehoord dat je dat van nex krijgt?
Schildklier is omdat mijn waarden niet goed waren, ik betwijfel dat hij zoiets preventief voorschrijft
En wat bedoel je met maag? Ik krijg niks specifiek voor mn maag...
Eindelijk gedaan met de Vancocin, heb er eigenlijk weinig van gemerkt. t Is te hopen dat de stafylokokken nu allemaal doodzijn en dat de darmontsteking die ik daarvan had, ook weer snel herstelt, en dat dat ook weer een verschil gaat geven...
kwam die stafylokken infectie toevallig bij DML naar boven in de uitslagen omdat je weer wat testen hebt laten doen?
of ben je voor de ontsteking juist bij DML langs gegaan?
Nee dat was de 2de ronde testen bij DML, gewoon de gangbare DiagnosTech kaka zakjes test.
Kwam zowel een overgroei aan Stafylo als een colitis uit, en de Vancocin-bijsluiter zegt dat het specifiek tegen colitis veroorzaakt door Stafylo of Clostridium is, dus dan ga ik er maar vanuit dat die colitis/dikkedarmontsteking samenhangt met de stafylokokken...
Een van die waarden van bepaalde eiwitten op de achterkant was een aanwijzing voor colitis, anti-chrymotrydinges, ik kan de mand met formulieren/uitslagen efkes nergens vinden.
Niets in de gaten, t is te zeggen toen was ik (nog) veel zieker dan nu maar heb al zoveel jaren last van zoveel dingen (ook darmen) dat ik het ook allemaal niet meer bijhoud, meestal heb je ook geen idee waar wat vandaan komt.
Maar niks specifiek dat ik daaraan linkte; het was wel milde colitis en geen zware.