Nationale betoging 14 maart n.a.v. hoorzitting Dr. Coucke
Moderator: Moderators
Ik had een mailtje gestuurd naar de infobalie van VT4. 10 min later ontving ik het volgende antwoord.
Beste,
wegens omstandigheden is dit stuk rond Dr. Coucke gisterenavond niet meer op antenne gegaan. Daarvoor willen wij ons alvast excuseren. In onze aflevering van vanavond (deze van 18u30) is er wel een kort bericht betreffende Dr. Coucke te zien.
Alvast bedankt voor uw reactie en e-mail!
Vriendelijke groeten,
het Vlaanderen Vandaag-team
Benieuwd of het vandaag dus wel wordt uitgezonden.
Via de website www.VT4.be kan je idd de uitzendingen terug bekijken.
groetjes,
Kapha
Beste,
wegens omstandigheden is dit stuk rond Dr. Coucke gisterenavond niet meer op antenne gegaan. Daarvoor willen wij ons alvast excuseren. In onze aflevering van vanavond (deze van 18u30) is er wel een kort bericht betreffende Dr. Coucke te zien.
Alvast bedankt voor uw reactie en e-mail!
Vriendelijke groeten,
het Vlaanderen Vandaag-team
Benieuwd of het vandaag dus wel wordt uitgezonden.
Via de website www.VT4.be kan je idd de uitzendingen terug bekijken.
groetjes,
Kapha
Het leven moet met liefde en humor worden geleefd. Liefde om het leven te begrijpen en humor om het te verdragen.
-
- Gevorderd lid
op youtube staat het intussen ook, niet de volledige uitzending van vlaanderen vandaag, maar enkel het deel van dr. Coucke.
Ik geef een een link via omweg, ik ben nl. in het ziekenhuis met mobiel internet en door zelf al te veel filmpjes bekeken te hebben (interessante !!) zit ik serieus over mijn maandelijks quota en probeer ik wat zuinig te zijn....
https://www.sites.google.com/site/mecvs ... oucke-vt-4
Ik geef een een link via omweg, ik ben nl. in het ziekenhuis met mobiel internet en door zelf al te veel filmpjes bekeken te hebben (interessante !!) zit ik serieus over mijn maandelijks quota en probeer ik wat zuinig te zijn....
https://www.sites.google.com/site/mecvs ... oucke-vt-4