Ik word zo vrolijk van al jullie lieve berichtjes! Daar krijg ik nog meer energie van.
@Ariadne, Ja, de panty zit strak om mijn buik. Wat dat betreft was dit voor de leverancier ook nieuw: normaal gesproken zit er geen druk in het "broek" gedeelte. In mijn panty is dat dus wel het geval. Toch ervaar ik het niet als drukkend.
dr Visser heeft nooit de termen POTS of OI specifiek gebruikt. De bloeddoorstroming richting hersenen nam in ieder geval flink af (-38%) en ook het slagvolume van het hart nam behoorlijk af (-30%).
Sinds de steunpanty kan ik gewoon blijven staan, ik ben niet meer duizelig geweest, motoriek blijft op peil...
Mijn hartslagmeter is trouwens ook niet waterdicht hoor. Ik kon precies staan op 1.10m, het water kwam net tot onder het bandje.
Mijn grote geluk is dat ik in het zwembad gewerkt heb en ik op een rustig moment naar binnen mocht van mijn oud-manager. Het wateroppervlak was dus gelukkig erg rustig. Als er golven waren geweest, dan was mijn test letterlijk in het water gevallen