Wie gelooft in 100% herstel van de ziekte?

Stel hier je vragen omtrent ME (cvs) en help elkaar verder.

Moderator: Moderators

asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Weet je wat voor soort medicijnen ze kreeg?
Life smells...
Gebruikersavatar
fez
Actief lid
Berichten: 246
Lid geworden op: 23 nov 2010, 21:36

Bericht door fez »

Ik Geloof in volledig herstel, al zal ik al blij zijn als ik gewoon eens vooruitgang maak.
In mijn geval heb ik denk ik 2 middelen nodig

Rituximab en valcyte

En dan zou het wel eens goed kunnen komen!
Deze twee middelen geven mij hoop

Grtz
southerncross
Gevorderd lid
Berichten: 512
Lid geworden op: 27 feb 2011, 15:46

Bericht door southerncross »

asje schreef:Weet je wat voor soort medicijnen ze kreeg?
Oa Bach Bloesem Druppels!
'Dont worry about the world coming to an end today, it's already tomorrow in Australia'
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Hm, en daarmee genezen van ME? Denk eerder dat ze dan spontaan genezen is. Hoe korter ziek, hoe meer kans daar op, ik weet niet hoe lang zij al ziek was? En is ze echt weer full-time bezig zonder extra rust enzo?

Overigens werd over genezing door 'onze' deskundigen gezegd dat je tot 85 à 95 % kan herstellen.
Life smells...
southerncross
Gevorderd lid
Berichten: 512
Lid geworden op: 27 feb 2011, 15:46

Bericht door southerncross »

asje schreef:Hm, en daarmee genezen van ME? Denk eerder dat ze dan spontaan genezen is. Hoe korter ziek, hoe meer kans daar op, ik weet niet hoe lang zij al ziek was? En is ze echt weer full-time bezig zonder extra rust enzo?

Overigens werd over genezing door 'onze' deskundigen gezegd dat je tot 85 à 95 % kan herstellen.
Er staat 'onder andere'. Ze heeft velen dingen geprobeerd en ze is niet 'spontaan' genezen. Tevens is ze 14 jaar ziek geweest. Opruimen van virussen hebben haar geholpen.
Ze is inmiddels al een dagje ouder en kan alles doen, maar rust wel elke middag een uurtje (combi ouderdom en zorgen voor het lichaam).
'Dont worry about the world coming to an end today, it's already tomorrow in Australia'
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Ok, en een beetje vergelijkbaar met Renate D. dan, wsl nog beter dan.
Life smells...
Gebruikersavatar
maxi
Beginner
Berichten: 92
Lid geworden op: 13 jan 2011, 14:09
Locatie: Limburg

Bericht door maxi »

Ik geloof niet dat 100% genezing mogelijk is. Ik hoop het nog steeds, maar wordt steeds sceptischer naarmate de jaren verstrijken. Ik geloof wel in verbetering! Ik ben inmiddels al zo lang ziek, dat ik niet eens meer weet wat gezond zijn inhoudt.
Maar ik denk dat je levenslang zult moeten uitkijken voor infecties, voeding, rust etc... en wellicht een onderhoudsdosering van nexavir , antibiotica etc... zult moeten blijven nemen.
Gebruikersavatar
dvb210
Actief lid
Berichten: 157
Lid geworden op: 09 jul 2012, 17:06

Bericht door dvb210 »

Ik geloof er niet meer in. Daarvoor duurt het allemaal al te lang bij mij.
Gebruikersavatar
semma
Gevorderd lid
Berichten: 1449
Lid geworden op: 23 nov 2011, 03:15

Bericht door semma »

Zolang artsen tegenwerken zijn de kansen nogal klein.
Gebruikersavatar
elena
Actief lid
Berichten: 144
Lid geworden op: 31 mar 2012, 20:01

Bericht door elena »

Ik geloof nog steeds in volledige genezing maar dat komt wellicht omdat ik het hebben van ME nog niet heb geaccepteerd. Eigenlijk kan ik me gewoon niet voorstellen dat ik ziek blijf.

Het is ook fijner om er vanuit te gaan dat je geneest natuurlijk maar of het realistisch is ....... de tijd zal het leren.
Gandhi
"Vecht niet tegen wat je niet wilt, gebruik je verbeelding om te creëren wat je wel wilt."
Gebruikersavatar
dvb210
Actief lid
Berichten: 157
Lid geworden op: 09 jul 2012, 17:06

Bericht door dvb210 »

Ik geloof niet in volledige genezing. Dat komt omdat ik al zolang ziek ben en het steeds meer achteruitgaat. Ik denk dat je altijd vermoeidheid als zwakke plek houdt, dat het bij sommige erg verbeterd denk ik wel, maar volledig...? Nee, dat denk ik niet.
Gebruikersavatar
anaska
Actief lid
Berichten: 151
Lid geworden op: 29 apr 2010, 21:49

Bericht door anaska »

Ik geloof wel in volledige genezing, omdat ik periodes heb gehad dat ik volledig klachtvrij ben geweest. Daarnaast ben ik helemaal op de bodem geweest: 95% bedlegerig.
Gebruikersavatar
jaimee
Beginner
Berichten: 43
Lid geworden op: 14 sep 2011, 14:27
Locatie: Assen

Bericht door jaimee »

Dat zou fijn zijn! Volledige genezing? Ik geloof het op dit moment niet meer. Er zijn ook momenten geweest dat ik er nog helemaal in geloofde. Heb ook een boost gehad. Maar helaas, ging ook net zo hard weer op mijn bek. Dus genezen? Nee. Maar ik hoop het stiekem nog steeds...
veni... vidi... vici?
Gebruikersavatar
manja
Gevorderd lid
Berichten: 665
Lid geworden op: 18 aug 2011, 17:36

Bericht door manja »

Ik denk zelfs dat een deel aan de gevolgen jonger zal overlijden vooral de groep met aanhoudende lage nk-celfunctie (kanker) en POTS (hartfalen). Het licht eraan tot welke groep je hoort. Als je geluk hebt word je gedeeltelijk beter
Gebruikersavatar
verlorengezondheidman
Gevorderd lid
Berichten: 6231
Lid geworden op: 02 aug 2008, 17:24

Bericht door verlorengezondheidman »

@Manja,

Ik geloof gemiddeld 25-30 jaar eerder overlijden. Persoonlijk hoop ik dat ik de 65 mag halen. Heb in toenemende mate last van mijn hart en chronische infecties, hoelang kan mijn lichaam de strijd aan....

Ik ben lichamelijk en geestelijk geinvalideerd geraakt of wou je soms beweren dat dat lekke geheugen niet invaliderend is...lekke darmen, hersenen zeggen mij genoeg ik hoop jullie ook..
Een zoönose is een infectieziekte die kan worden overgedragen van dieren op mensen.
http://www.youtube.com/watch?v=wVQy9-cyL98

LyME en co's INFO-topic!
http://www.me-gids.net/index.php?name=P ... ht=#218551
Plaats reactie