Nexavir (4ME): effect? ervaring?

Hier bespreken we biomedische behandelingen en medicijnen voor ME (cvs).

Moderator: Moderators

Vicky
Beginner

Bericht door Vicky »

Ik ben gisteren bij DML geweest en mijn bloedwaarden zijn duidelijk verbeterd, oef. Dus het is een teken dat de nexavir zijn werk doet!
Ik moet nu ook die spuiten met GcMaf krijgen om mij nog beter te kunnen helpen.

Maar ik ga de nexavir zeker een jaar aan 2cc moeten spuiten, ik zit nu bijna aan 9 maanden. En daarna mag ik pas gaan afbouwen.

mijn darmen zijn wel nog zeer slecht.

groetjes en veel succes nog hé Lynn. Kben echt blij da ge al wa beterschap merkt van de nexavir!

knuf
zonaanbidster
Gevorderd lid

Bericht door zonaanbidster »

Tot zover in elk geval van harte gefeliciteerd!
xxx ZA
stier
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door stier »

Goed nieuws! Ga zo door zou ik zeggen!
Every day may not be good, but there's something good in every day.
niessie
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door niessie »

Goed nieuws zeg \:D/
nabo
Gevorderd lid

Bericht door nabo »

Goed nieuws!!

En slecht nieuws: de nexavir is niet op voorraad! ik denk bestel al ruim een week van te voren maar het komt pas volgende week weer. dus nu zit ik waarschijnlijk een paar dagen zonder nexavir!
Lynn
Donateur
Donateur

Bericht door Lynn »

Super nieuws Vicky!

En de Nexavir is veranderd van samenstelling lijkt het wel.. Het is een andere verpakking en iets lichter bruin van kleur. Is meer mensen dit opgevallen???
nabo
Gevorderd lid

Bericht door nabo »

oohh meen je dat nou???
Maar jij hebt dus in ieder geval wel gekregen??

Ik vind het maar vreemd hoor.. soms denk ik van ze kunnen ons wel urine opsturen en wij denken dat het dan nexavir is ofzo..
Ik weet niet precies wat ik er van moet denken.

Maar als de samenstelling ineens anders is?? is toch ook niet goed??
Lynn
Donateur
Donateur

Bericht door Lynn »

Ja ik heb het 1,5 week terug gehad. Had misschien wel de laatste lichting te pakken.. Bestel altijd meteen voor dik 3 maand, zodat ik ff vooruit kan..

Een fabrikant gaat echt niet ander spul in een flesje doen.. Dan kunnen ze de tent meteen sluiten.. En zouden onze bloedwaarden ook niet verbeteren ;-)
Maar er is wel iets veranderd aan de kleur.. Maar ja.. Zijn zoveel producten die nieuwe verpakking krijgen en er net iets anders zien.. Ik zal Kalida eens mailen hierover..
Vicky
Beginner

Bericht door Vicky »

ik had ook gemerkt dat de kleur van de nexavir lichter was dan anders, maarja volgens mij is het toch nog hetzelfde hoor. k denk echt niet dat ze daarmee gaan sjoemelen.

Wel erg dat de vooraad nu op is en je een paar dagen zonder zal zitten hé Nabo

Khoop dat die periode niet te lang duurt hoor.

groetjes Vicky
nabo
Gevorderd lid

Bericht door nabo »

Ja jullie hebben gelijk.

Maar toch vind het wel eng, het kost zoveel geld.
En als je bij de apotheek iets besteld dan zie je het allemaal zelf.
MJ
Actief lid

Bericht door MJ »

Ik heb al van eergisteren een mail gestuurd naar Kalida bv: info@kalida.nl, voor een bestelling te plaatsen maar nog altijd niets teruggekregen.
Zitten ze zonder voorraad of is het normaal dat je zolang op een mail moet wachten?
Krijgen jullie toevallig korting als je meteen voor 3 maanden besteld? Laten ze de verzendkosten niet vallen ofzo?
Sturen ze dit vlug op?
maritta
Beginner

Bericht door maritta »

Mijn ervarig is dat het snel wordt opgestuurd en je krijgt geen korting. helaas. Beetje zorgwekkend dat er dan geen voorraad meer is.....?
bloemetje
Columnist
Contacteer:

Bericht door bloemetje »

Mijn ervaring: langzaam met reageren per mail, maar wel vlot met verzenden na ontvangst van betaling. Bovendien krijg je een track and trace nummer erbij, dan kan je zien waar je bestelling uithangt.
martine030
Actief lid

Bericht door martine030 »

Ik zit ook al een paar dagen zonder... Krijg overigens nooit een bevestiging van mijn bestelling, tenzij ik er om vraag.
Begin van de week wel gemaild wanneer ik de bestelling kon verwachten. Kreeg dinsdag een reactie terug dat ze net weer een nieuwe levering had ontvangen en dat het woensdag verstuurd zou worden. Maar gisteren helaas 6 keer voor niets naar de brievenbus gelopen :wink:
Hoop dat het vandaag wel geleverd wordt...
Heb jij het inmiddels wel ontvangen Nabo?
nabo
Gevorderd lid

Bericht door nabo »

Ik heb het nog steeds niet!!
Ben er heel boos om!
Vorige week al besteld en het was niet op voorraad.
Zou ik gemaild worden wanneer t er weer was maar k werd niet gemaild dus zelf weer mailen enz nou meteen overgemaakt en nu heb k dus nog steeds niks.
Ben er echt heel boos over!! zit nu al 2 dagen zonder nexavir en ik had ruim van te voren besteld:S vind het echt heel frustrerend. Volgende keer dan maar 3 weken van te voren bestellen???? jeeeeeeeeeeeeetje :S:S

Nou ik hoop echt dat het snel komt, zodrekt gaat er ook nog een heel weekend overheen!
Arg ben zo boos godver!!
Kik krijg trouwens nooit een track nummer dus geen idee waar mijn pakket uithgant maar ik wacht nu al sinds vorige week dinsdag.
Plaats reactie