Na 7,5 jaar flink ziekzijn zag ik hier in een topic over 'de meest effectieve behandelingen' ldn voorbij komen, waar ik nooit eerder van had gehoord. Van PvM gekregen, het beginnen met 0,5 ging oké (ik voelde het wel, maar het was te doen), ophogen lukte echter niet dus ik heb het even gelaten om het na mijn menstruatie weer te proberen, zelfs de capsule geopend en opgelost zodat ik een dosis van 0,75 mg kon maken, maar nu heb ik echt een heel beroerde week gehad. Ik slik het steeds 's ochtends, één keer 's avonds geprobeerd, toen 's nachts een tijdje wakker geweest en dan heb ik geen werkbare dag meer. Dit was misschien toeval, maar ik ben toch maar verder gegaan met de ochtenden.
Afijn, na een beroerde 5 dagen 0,75 mg heb ik nu ook verhoging (gewoon het oude vertrouwde, lichte verhoging en een griepgevoel) en ik weet t even niet meer.
Het kan prima zijn dat dat zonder ldn ook was gebeurd. Ik weet gewoon niet wat ik ervan moet verwachten, waar ik moet doorzetten en waar ik moet shiften. Ik heb nu het plan om het vanavond voor het slapengaan te nemen, 0,5 mg maar, ik heb inmiddels een recept voor druppels van 0,25mg voor een apotheek in mijn woonplaats dus dan kan ik in ieder geval fatsoenlijk de dosis van 0,75 maken.
Ik moet wat sowieso, begin dit jaar ben ik zoveel ziek (griep) geweest dat ik er helemaal niet meer uitkwam en mijn schamele conditie helemaal tot 0 was gereduceerd. Dit jaar moet er íets anders. En met alles wat ik over ldn lees lijkt het a road worth traveling.
Hoop dat iemand mij een beetje moed in kan spreken. Voor wat betreft de ldn

Liefs en succes allemaal