Neuraal therapie

Hier is er plaats voor discussie en vragen over alternatieve methodes bij ME (cvs).

Moderator: Moderators

sprankel
Gevorderd lid
Berichten: 1057
Lid geworden op: 12 aug 2010, 15:02

Bericht door sprankel »

Ik hoop snel wat te horen :wink:
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning how to dance in the rain. - Vivian Green.
Gebruikersavatar
karolien
Donateur
Donateur
Berichten: 2913
Lid geworden op: 17 jun 2009, 18:33

Bericht door karolien »

Tof om te horen dat je vooruitgang boekt...

Dan brengt het toch wat op, al je moeite!
I take one day at a time, unless they all attack at once.
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

Zeg dat wel, heb er al mijn spaargeld ingestoken en inderdaad het gaat nog steeds de goede kant uit.

Ik raad iedereen aan de LDN met zijn arts te bespreken. Het lukt misschien niet van de eerste keer want onbekend is onbemind. Toen ik het onlangs terloops besprak met een oncoloog vond die het een geweldig idee waar ie nog niet eerder aan had gedacht.

En LDN is het goedkoopste middel van alle zaken die ik heb uitgeprobeerd de afgelopen jaren met zonder twijfel het meeste effect.

Maar het is een zware behandeling in het begin, de eerlijkheid gebiedt me dat erbij te vertellen.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

Hoe krijg je je weerstand omhoog? Enkele tips:

Zink: voor goede werking T-cellen en NK-cellen alsook lymfocytenwerking
Vit E: dient voor differentiatie van T-cellen, tevens hoe lager, hoe meer kans op infectieuze ziekten
Selenium: belangrijkste stof bij AIDS patienten die overleven bepaalt, stopt mutatie van virussen
Vit B: hoe lager, hoe meer kans op ziekte. Jonge mensen en vrouwen die dieten of junkfood eten, putten reserves B6 snel uit. Dir leidt tot verlaagd aantal witte bloedcellen en verschrompelen van de thymus. Zonder vit B12 kunnen witte bloedcellen niet rijpen en delen. Foliumzuur speelt rol bij vit B12.
Vit C: witte bloedcellen gebruiken vit C om infectie te bestrijden
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Gebruikersavatar
senna
Donateur
Donateur
Berichten: 2623
Lid geworden op: 26 mei 2009, 11:42

Bericht door senna »

Yééé, ik neem ze allemaal.
Niet elke dag, want dat kan mijn maag niet aan.

Waarde van NK-cellen was ok !
Het leven is een feest, maar ik kan (nog) niet ingaan op de uitnodiging !

Facebook : Lyme België/Belgique Protest
Time For Lyme BE-NL
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

Het heeft 8 jaar geduurd maar eindelijk is het zover. Na een hele reeks omwegen en het afpellen van een eindeloze ajuin, hebben we diagnose bartonella + babesia + chlamydia pneumonia (en nog een reeks gemene virussen maar die zijn op dit moment weer aan het afzwakken).

Ik heb het wellicht al sinds mijn jonge tienerjaren maar toen had ik er niet zon'n last van. Knallende hoofdpijn, concentratiestoornissen, een gekke uitslag, elk jaar een longontsteking, regelmatig flauwvallen, lichte epilepsie dat soort dingen.

Na mijn eerste zwangerschap een jaar heel moe geweest maar ik kan het niet vergelijken met andere en mijn oudste was een erg druk kind.

Tijdens de tweede zwangerschap een uitslag genre trombocytopenic purpura gehad, baby op intensive care vlak na geboorte met een onbekende infectie en ik drie maanden mijn bed wegens abnormale uitputting.

Vervolgens een reeks goedaardige en één slechtaardige tumor gehad, bijna allemaal vasculair, één bottumor. Bartonella doet je bloedvaten woekeren blijkbaar en dat zou ook mijn lupusuitslag kunnen verklaren.

Mijn conditie ging toen ook achteruit en wedstrijdlopen zat er niet meer in ondanks intensieve training.

De derde zwangerschap was de doodsteek. Had ik ondertussen tijdens mijn verblijf in de tropen ook babesia opgelopen en was het de spreekwoordelijke druppel of was mijn immuniteit zowieso reeds verzwakt, guus zal het weten. Ik werd doodziek en dacht het niet te overleven bij momenten de jaren nadien.

Het einde van de tunnel is nabij. Ik ga contact opnemen met Dr Wayne Anderson en zien of er een mogelijkheid is om op afstand behandeld te worden via DML, de huisarts of de neuraal arts.

http://www.wayneanderson.com/pages/diseases/bartonella
http://www.wayneanderson.com/pages/diseases/babesia

Mijn kinderen gaan nu onderzocht worden, ik vrees het ergste gezien hun gezondheidsklachten. Hubby ook maar misschien zijn zijn klachten te wijten aan de overbelasting van de afgelopen jaren.
Laatst gewijzigd door marlène op 17 mar 2013, 00:00, 1 keer totaal gewijzigd.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
diederik
Gevorderd lid
Berichten: 2628
Lid geworden op: 21 jun 2009, 18:38
Locatie: Antwerpen

Bericht door diederik »

Proficiat!! :) waar en hoe de diagnose bart + babesia + chlam pn juist officieel gekregen?

Ik ben echt blij & content voor u seg!
Ik weet weinig.
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

Tnx diederik

Bartonella Hens. had ik al overduidelijk in 2008, nl. 1/320
CPN idem positief in 2008, behandeld 6 weken met AB maar nog steeds torenhoog enkele maanden geleden
Babesia positief via Infectolab, Augsburg. Ik wilde het laten dubbelchecken via Tropisch Instituut maar die test doen ze hier niet op mensen ...?!
Bartonella positief bij DML
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
diederik
Gevorderd lid
Berichten: 2628
Lid geworden op: 21 jun 2009, 18:38
Locatie: Antwerpen

Bericht door diederik »

Ah, van die laatste wist ik niet dat het resultaat al binnen was :) dacht dat dat nog enkele weken wachten ging zijn.
Kewl, dan gaat die van mijn zus dinsdag op het consult ook al wel binnen zijn, is 6 weken geleden getest.
Ik weet weinig.
stier
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1972
Lid geworden op: 15 apr 2010, 16:52
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door stier »

Lieve Marlène, eindelijk heb je het dan ook zwart op wit. En blijken we dus nog deels hetzelfde te hebben ook. Het lijkt me zo naar, die zorgen om je gezin ook. Maar goed, positief denken en op naar een goede behandeling!
Every day may not be good, but there's something good in every day.
Gebruikersavatar
malu
Gevorderd lid
Berichten: 1085
Lid geworden op: 15 sep 2011, 13:23

Bericht door malu »

'Gefeliciteerd' Marlène. De bewijzen zijn overduidelijk. Nu een goede behandeling... hoop dat die route die je in gedachte hebt gaat lukken. Succes!
De wereld achter ME: http://memalu.blogspot.com/
sprankel
Gevorderd lid
Berichten: 1057
Lid geworden op: 12 aug 2010, 15:02

Bericht door sprankel »

He Marlene,

Fijn dat je de diagnoses op papier hebt.
Nu de behandeling zien te regelen.
Veel succes!
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning how to dance in the rain. - Vivian Green.
Gebruikersavatar
louisa
Gevorderd lid
Berichten: 11884
Lid geworden op: 14 jul 2009, 22:40

Bericht door louisa »

Hoi marlène,
marlène schreef:Het heeft 8 jaar geduurd maar eindelijk is het zover. Na een hele reeks omwegen en het afpellen van een eindeloze ajuin, hebben we diagnose bartonella + babesia + chlamydia pneumonia (en nog een reeks gemene virussen maar die zijn op dit moment weer aan het afzwakken).

Het einde van de tunnel is nabij. Ik ga contact opnemen met Dr Wayne Anderson en zien of er een mogelijkheid is om op afstand behandeld te worden via DML, de huisarts of de neuraal arts.
Schrikken zeg, wat een nieuws, maar voor jou nu eindelijk duidelijkheid!

Heel veel sterkte en succes met de behandeling! Is het een natuurlijke behandeling, of gecombineerd met AB?

Groetjes, Louisa
ME of Lyme?: http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-942.html

-Als je geen ster aan de hemel kunt zijn, wees dan een lampje in je huis-
Gebruikersavatar
senna
Donateur
Donateur
Berichten: 2623
Lid geworden op: 26 mei 2009, 11:42

Bericht door senna »

Na deze lange zoektocht wens ik je een goede behandeling toe Marlène en dat je kids mogen gespaard blijven van deze miserie !
Het leven is een feest, maar ik kan (nog) niet ingaan op de uitnodiging !

Facebook : Lyme België/Belgique Protest
Time For Lyme BE-NL
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

Dank iedereen. Ik hoop vooral dat de conditie niet te hard achteruit gaat ... Ben nu op een punt gekomen dat ik toekomstplannen aan het maken ben en investeerders probeer te overhalen om op middellange termijn in de boot te stappen. De bankier en co komt vast niet met een contract naar mijn bed.


Wat de behandeling betreft, ik ga voor :

- antibiotica
- kruiden of wat Dr Anderson zou aanraden, hij doet het volgens je noden (iemand met overvloed aan schimmel heeft iets anders nodig dan iemand met neurologische klachten bijv.)
- regelmatige leverreinigingen want bartonella zit mede in de lever (en dat was me al duidelijk geworden tijdens de eerste sessie toen ik een opstoot kreeg na de kuur)

De kinderen, eerlijk gezegd maak ik me geen illusies. Ik wacht op bevestiging van wat ik al weet. Mijn man denkt dat ik nu helemaal gek ben geworden ... Hij heeft wel deels gelijk, normaal blijf je niet met zo'n ziekte. Dat tast je neuronen aan en mijn obsessieve zoektocht heeft dat beeld dat alleen maar bevestigd. Zelfs al heb ik gevonden wat hij niet wilt horen.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Plaats reactie