Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.
Wow wat een complimenten...
Zie nu ook wat fouten, zou het niet moeten zijn "...ontbreekt het haar aan kennis..."? ("Zij" is dan de Gezondheidsraad).
Tja, aj, vraag je weer naar bronnen vgzm. Ga'k nog eens nazoeken welke onderzoeker dit percentage noemde, een Engelse geloof ik. We worden zo genoodzaakt grondig literatuuronderzoek te doen! Maar de bedoeling is eigenlijk dat hier goede onderzoekers voor worden aangesteld.
Ik vraag niet naar bronnen is ook niet nodig I trust you; ik vind het gewoon erg interessant dat zijn namelijk de aantallen die ik zelf ook ongeveer in mijn hoofd heb naast de alom heersende brainfog.
We zijn inmiddels een week na de overhandiging van het burgerinitiatief en de leden van Groep ME-DenHaag zijn de laatste eindjes aan elkaar aan het knopen voordat ook zij hun welverdiende rust kunnen pakken.
De verwachting is dat wij over 2 a 3 maanden bericht krijgen van de commissie verzoekschriften en burgerinitiatieven.
Tot die tijd zullen wij verminderd op facebook zijn en ook in mindere mate onze email checken. Desalniettemin kunt u altijd bij ons terecht voor vragen of opmerkingen via: MEDenHaag@gmail.com
Nogmaals dank aan iedereen die op welke wijze dan ook ons heeft bijgestaan in de afgelopen 2 jaar!!