LDN (Low Dose Naltrexone)
Moderator: Moderators
hallo tanto
ik neem het samen en merk geen problemen
ik neem het samen en merk geen problemen
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Je kan beginnen met 1 mg en dan dan verhogen tot max 6 mg. Als je de volgende groggy bent, is de dosis te hoog. Voor mij is 3 mg bv echt het maximum. Iedereen reageert anders.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com
Ik zou niet van 0.5 mg ophogen naar 1.5 mg hoor, dat is 3 keer zo veel.
Op de papieren van DML staat toch na 2 weken ophogen met 0,5 mg?
Ik zou dat aanhouden als je geen last hebt van bijwerkingen, en als je daar het geduld niet voor hebt, dan zou ik ophogen naar 1 mg.
Heb je niet meer last van pijnklachten nu?
Op de papieren van DML staat toch na 2 weken ophogen met 0,5 mg?
Ik zou dat aanhouden als je geen last hebt van bijwerkingen, en als je daar het geduld niet voor hebt, dan zou ik ophogen naar 1 mg.
Heb je niet meer last van pijnklachten nu?
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning how to dance in the rain. - Vivian Green.
De meeste ME-patiënten hebben tamelijk veel moeite met het opbouwen van de dosis. Als je dan teveel neemt, dan voel je je heel beroerd, en duurt het een hele tijd voordat je daarvan hersteld bent. Moet je misschien tijdelijk stoppen, of de dosis verlagen. Vandaar de aanbeveling om niet te snel op te bouwen. Maar het blijft jouw eigen beslissing. Misschien heb jij er weinig hinder van.
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning how to dance in the rain. - Vivian Green.
Ik heb een medicijn die de pijn weghelpt, maar ik neem het niet graag. Niet zozeer omdat het een zetpil is, maar omdat ik dan zo'n hoge bloeddruk krijg dat ik me slecht voel. Het zijn ook gevaarlijke waarden. Het is Dolcidium. Mijn moeder nam er ook vaak, het is heel sterk. De grote bijwerking ervan bij mij is dat ik water tegenhoud en dit doet dus mijn bloeddruk verhogen. En ik krijg die maar kwijt met een ander medicijn. Een verhaal zonder einde...