Ik merk nog niks, zit op 2 druppels vandaag.... gister 1, ik wilde het langzaam opbouwen en een lepel hennepzaadolie met Thc minder dan 2% dan zal de wietolie beter werken, het gaat om de CBD, maar het kan best zijn dat het pas bij 6 druppels werkt of helemaal niet
Als je niks merkt overdoseer je iig niet, ik zou elke dag 1 druppel meer nemen tot je het wel merkt en evt aan Mediweed vragen bij welke dosis je wel wat moét merken, zodat je dan weet of het wel werkt bij je.
welke dosis werkt is voor ieder anders. Ik heb gister 15 druppels aan mn man gegeven en die merkt daar niks van (het kan bij sommige ook niet werken en mn man is al ontspannen, dus misschien dat hij dan geen effect merkt?). Op het flesje staat 2 a3 druppels. En Marijke de Waal heeft in haar praktijk ervaring dat mensen aan de 6 druppels komen vaak... Maar het kan ook niet werken. Ik merk nog niks, maar ben nog maar met 2 druppels bezig geweest, vanavond 3 en za 4 en zo 5 en zo hoog ik het op en zie wel wanneer het gaat werken...
asje schreef:Goed, dat is de manier. Ik hoop met je mee.
Hm, 3 druppels deden ook niks.... we moeten hoger... ik hoop zo, want mijn psychiater wil me naar een afkickkliniek sturen en dat zie ik ZO niet zitten, niet alleen het afkicken maar de ME/CVS, dieet etc etc. en daar weten ze vast niet de biomedische kant van ME....
Ik voel me echt hopeloos en zo depressief dat ik het liefst niet meer wil leven. Verstrikt in zoveel draden en ik voel me elke dag zo kut en de moed op overleven is klein. Ik weet niet meer hoe? Ik ben zo moe.
vandaag 6 druppels wietolie, update... volgens mij doet het weinig, mn man had er 15 genomen en hij voelde niks. Niet de kracht van een chemisch GABA kalmerend middeltje...
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.