Hoe vaak komen Lyme gerelateerde (chronische?!) infecties bij MS en Autisme voor?
Als hele lichaamsystemen (waaronder notabene de hersenen!) stelselmatig de vernieling in worden geholpen door lyME zou je toch zeggen dat de bloedbanen vergiftigd / geinfecteerd moeten zijn of zie ik dat als medisch leek nu verkeerd?
Saillant detail; wat ik begrepen heb gaan lymebacterien zich o.a.hechten aan de bloedvaten..laatst heb ik uit het niets een bloedvat infectie gehad en een ontsteking aan de onderkant van mijn voetzool waardoor deze voet 2 keer zo dik werd als normaal..zou dat ook allemaal toeval zijn volgens mijn arts wel....
Overigens heb ik al heel wat jaren het gevoel dat mijn lichaam vergiftigd is door ME louter toeval dat gevoel wie zal het zeggen.....
Wat ik begrepen heb van DML kan een chronische infectie aanleiding zijn voor CVS; kijk daar wringt de schoen al!
Mijn ervaring is dat de meeste artsen vaak niet het vermogen hebben om chronische ontstekingen op te sporen in het bloed of het wordt domweg ontkent dat er een chronische ontsteking aanwezig is want je bent toch behandeld blablablabla....
Dat CVS over kan gaan in ME klinkt erg plausibel echter kunnen artsen deze scheidslijn tussen ME en CVS wel goed herkennen?
Mijn ervaring is dat het woord ME niet eens in de mond wordt genomen door artsen..
Misschien is Lyme wel een diagnose waar men moeilijker omheen kan draaien sorry dat ik het zo zeg maar ik denk er wel zo over.