Ik heb ook geen idee hoe of wat op het gebied van antibiotica, maar àls ik zou te kiezen hebben, dan zou ik wsch toch voor die natuurlijke methode gaan. Ik denk niet dat mijn lichaam nog meer van die atoombomkuren aankan...
Ik vind het ook uitputtend dat, wat ik ook ter behandeling voorgeschreven, àlles me gewoon slechter maakt. Nog geen enkel medicijn of supplement heeft me beter doen voelen, ik moet altijd jaren doorworstelen en ellendig zijn om daarna tot de vaststelling te komen dat het toch dàt niet was. Ik vraag me af of er echt niets is wat me sterker doet voelen ipv me alleen maar meer uit te putten. Zelfs van het onnozelste supplement lig ik in de lappenmand. Het begint te wegen, ik ben meer dan 50 jaar ziek, meer dan 30 jaar intensief behandeld... een mens zou van minder moe worden, toch?

@felixloena, wat ontzettend jammer dat de behandeling bij jou geen verbetering heeft gebracht. Hopelijk heeft het je ook niet al teveel achteruitgezet?
Erkenning hoef ik niet meer zo nodig: ik heb definitieve invaliditeit en voor de rest... zijn er eigenlijk niet veel mensen in mijn leven mee, dus da's alvast moeite gespaard...