Hoi irene1963,
irene1963 schreef:Als ik zo de berichten van Lionheart lees, bekruipt mij toch wel het gevoel dat Lionheart en Dr. Wijlhuizen dezelfde persoon zijn.

ik begrijp even iets niet goed..... moeten wij
iedereen die zich hier nieuw aanmeldt direct gaan wantrouwen? Dat lijkt mij een erg onprettige wending hier op het forum.
En wie ben jij eigenlijk

?, een ME patiënt?, CVS patiënt?, medewerker van VCL die "baalt" van het gegeven dat Wh in ZH en Zeeland reeds geruime tijd mensen uit dat postcode gebied ziet of dat Wh inmiddels bij het ME/CVS Centrum (een andere "concurrent"):
http://www.cvscentrum.nl/ aan de slag is gegaan en per augustus 2013 ook weer ME/CVS patiënten kan zien?, of
anders?, want je bent zelf immers ook nieuw hier

?
Misschien kun je, je ook nog even voorstellen?
Lionheart stelde zich eerder zo voor:
lionheart schreef:Hoi ! Ik, man van 32, heb mij hier aangemeld om ervaringen te delen en om te leren.
Ik in het kort:
Ik knok nu zo (ongeveer) 13 jaar tegen ME en zit al die tijd ziek thuis.
De genadeklap voor mij was de ziekte van Pfeiffer, hoewel ik daarvoor al veel klachten had. Dit gebeurde tijdens het begin van mijn studie aan de universiteit.
Ik woon een paar jaar samen met mijn lieve vriendin die mij al deze moeilijke jaren heeft gesteund. Zonder haar had ik nooit mijn hoofd boven water kunnen houden (nou ja...houden...ben vaak genoeg kopje onder geweest, maar jullie snappen wel wat ik bedoel).
Van die 13 jaar, heb ik zo'n 6 jaar op bed doorgebracht. Ik ben iets opgeknapt, maar nog altijd aan huis gebonden. Af een toe een beter weekje, maar telkens weer terugvallen...jullie kennen het wel. Al met al flink klote (om het maar zacht uit te drukken).
In die tijd tal van behandelingen/therapieën geprobeerd, artsen gezien, onderzoeken gehad (onlangs nog bij het VCL behandeld, maar daar weer gestopt, maar daar kom ik later op terug).
Dat is het zo'n beetje in het kort. We spreken elkaar snel op dit forum en ik hoop dat we veel van elkaar mogen leren

Ik heb zelf geen reden om dit niet te geloven en ik denk niet dat Wh en lionheart dezelfde persoon zijn.
En nog een ervaring van lionheart waar hij erg ziek van is: "Herpes Zoster (gordelroos) en ME":
http://www.me-gids.net/Forum-viewtopic- ... r-asc.html
Lijk mij ook geen verzonnen verhaal.
Groetjes, Louisa