Was verstrooid. Eiwitten zijn er in vlees, vis, enz. Dat kan ik wel eten

Moderator: Moderators
En dat Tetralysal ingezet wordt bij:Stadium: Late stadia (III) en bij persisterende of terugkerende symptomen na eerdere behandeling.
Bijzonderheden en adviezen: Medicamenten die mogelijk effectief zijn tegen Borrelia.
Hier gaat het om de behandeling van (Chronische) Lyme (Borreliose).Stadium: Latere stadia (II,III) bij persisterende of terugkerende symptomen na eerdere behandeling m.n. bij chronische encefalopathie en CVS/fibromyalgie.
Bijzonderheden en adviezen: Tetracycline zou bij encefalopathie beter
werken dan Doxycycline (Donta).
Ik vrees dat niemand hier op het forum daar een zeker antwoord op kan geven, tenzij DML zelf.louisa schreef:Alle info op mij in laten werkende ben ik benieuwd naar het volgende:
* waarom maakt DML de keuze voor de combinatie Ritampicine en Tetralysal, middelen die ingezet worden voor Lyme volgens het ILADS Protocol?;
* en welke informatie DML heeft waaruit blijkt dat deze combinatie van AB's worden ingezet bij Bartonella c.q. Co-infecties? en tot welke (goede) resultaten dit kan leiden voor de patiënt?
Heeft iemand daar misschien meer informatie over?
Groetjes, Louisa
(vet door mijzelf toegevoegd)22. Choosing an antibiotic
In acute Lyme disease, the choice of antibiotics should be tailored to the individual and take into account the severity of the
disease as well as the patient’s age, ability to tolerate side effects,
clinical features, allergy profile, comorbidities, prior exposure,
epidemiologic setting and cost.