manja schreef:Misschien een idee om eens massaal een positieve email naar de NTR/de dokters te sturen.
info@ntr.nl
Heb net deze mail aan de redactie van de dokters geschreven:
Over ME.......
Beste redactie,
Hoewel erg kort, toch blij met deze uitzending. Vooral omdat Cognitieve Gedrags Therapie en ander tussen de oren geleuter er niet in voor kwam.
Mijn zoon van 28 jaar met al 12 jaar ME heeft dankzij o.a. de behandeling met het anti-virale middel Nexavir (nu 4ME) van onze Belgische arts, onlangs kunnen afstuderen. Benutting van 50 % energie met ontiegelijk veel bergen bloed, zweet, tranen en een mes tussen de tanden stelde hem hiertoe in staat. Meer procenten zullen dat voorlopig ook niet worden.
Mocht hij in zijn toekomstige baan onverwachts toch op problemen stuiten, dan zullen we het UWV verwijzen naar jullie uitzending in de hoop dat hij en ik voor de rest van ons leven niet nog verder op ons hoede hoeven te zijn betreffende geestelijk, lichamelijk en financieel op drogen "met behulp" van de ozo schadelijke en schandelijk publieke opinie aangaande ME. Want, ja, hoe combineert hij zonder hulp van buiten af, werken en zelfstandig wonen straks???????
Ook hoop ik dat artsen nu voortaan niet met hun pik vooruit blijven lopen maar de koppen bij elkaar gaan steken en, net als bij kankeronderzoek, de ontelbare (inter)nationale onderzoeks-resultaten op tafel leggen en gaan SAMEN WERKEN.
Met vriendelijke groet,
Annac,
moeder van zoon met ME.
Of moest het gestuurd naar
info@ntr.nl?