Bedankt voor je tips alweer.
Ik zal zeker een orthomoleculair arts raadplegen binnenkort.
Bij de zaklamptest gingen mijn pupillen eerst (zoals normaal) dicht, maar na enkele seconden beginnen ze dan onstabiel open en dicht te gaan.
Ik kan momenteel niet gaan werken, maar normale huishoudelijke taken lukken wel, zolang ik het rustigaan doe en op tijd pauzeer. Ook mentaal moet ik me wel rustig houden, dus praten en sociale omgang lukt wel, maar niet te lang of met te veel mensen. Verder heb ik af en toe een geruis in mijn hoofd, vooral als ik erg moe ben, vergelijkbaar met tinnitus, maar toch ook weer niet echt tinnitus. Het "wolkgevoel" is ook de hele dag aanwezig in mijn hoofd. Dit zijn al mijn klachten opgesomd, ik heb verder geen andere ziekteverschijnselen. Is dit typerend voor bijnieruitputting?
Het hele zootje, sinds het begin van mijn stressepisode, is exact 10 weken aan de gang nu, dus een dikke twee maanden. Hoe lang moet ik rekenen vanaf nu voor herstel als ik me heel rustig houd, goed slaap en eet en de juiste supplementen neem?
Als mijn endo niet zou willen meewerken, zal ik zeker de speekseltest bestellen.
Grtjs en bedankt.