waar is de rest?

Zoek je een arts, behandelcentrum of wil je contact met mensen met ME etc? Hier kan je je oproepjes plaatsen.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
sterre
Gevorderd lid
Berichten: 1859
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:52

Bericht door sterre »

Is zeker gezellig! en je voelt je gesteund dat is ook belangrijk!

Groetjes,
Sterre
Gebruikersavatar
louisa
Gevorderd lid
Berichten: 11884
Lid geworden op: 14 jul 2009, 22:40

Bericht door louisa »

Hai angelsandra,

Ik ben blij te lezen, dat je bent gebleven, gezellig :D!
En positieve berichten/ervaringen moet je zeker blijven schrijven, want die zijn ook erg belangrijk hier op het forum en weet: dat beurt andere mensen/leden/patiënten ook weer op, dus doen!

Groetjes, Louisa
ME of Lyme?: http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-942.html

-Als je geen ster aan de hemel kunt zijn, wees dan een lampje in je huis-
Gebruikersavatar
angelsandra
Actief lid
Berichten: 299
Lid geworden op: 10 mei 2010, 16:27

Bericht door angelsandra »

@louisa thnx :) maar begin er nu al weer beetje spijt van te krijgen aangezien sommige reactie's weer op berichten maargoed gelukkig zijn er nog zat mensen die ook van de positieve en opbeurende kant zijn dus daar sluit ik me dan graag bij aan :)

Jij heel veel sterkte he want ik las dat je een terug val hebt! Onthoud dat elke terugval niet voor eeuwig duurt ookal voelt dat soms wel zo
Yea, though I walk through the valley of the shadow of death, I will fear no evil: for you are with me ~Psalm 23:4
Gebruikersavatar
semma
Gevorderd lid
Berichten: 1449
Lid geworden op: 23 nov 2011, 03:15

Bericht door semma »

Ik was vergeten hoe geactiveerde fibromyalgie aanvoelde. Het blijft moeilijk te verwoorden. Gelukkig is dat weer aan het zakken.
Gebruikersavatar
bloemetje
Columnist
Berichten: 5394
Lid geworden op: 02 nov 2009, 12:22
Contacteer:

waar is de rest?

Bericht door bloemetje »

jokke13 schreef:waar in godsnaam zit de rest toch :-k :-#
Beter geworden?
Gebruikersavatar
louisa
Gevorderd lid
Berichten: 11884
Lid geworden op: 14 jul 2009, 22:40

Bericht door louisa »

Hoi angelsandra,
angelsandra schreef:@louisa thnx :) maar begin er nu al weer beetje spijt van te krijgen aangezien sommige reactie's weer op berichten maargoed gelukkig zijn er nog zat mensen die ook van de positieve en opbeurende kant zijn dus daar sluit ik me dan graag bij aan :)
Geen spijt krijgen, gewoon blijven berichten op het forum. Negativiteit zal er altijd zijn en blijven, net als in het dagelijks leven. Probeer het te relativeren, dat lukt mij ook de ene keer beter dan de andere, hoor, geen zorgen 8).
angelsandra schreef:Jij heel veel sterkte he want ik las dat je een terug val hebt! Onthoud dat elke terugval niet voor eeuwig duurt ookal voelt dat soms wel zo
Dank je wel voor je lieve steun en begrip!

Groetjes, Louisa
ME of Lyme?: http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-942.html

-Als je geen ster aan de hemel kunt zijn, wees dan een lampje in je huis-
Gebruikersavatar
angelsandra
Actief lid
Berichten: 299
Lid geworden op: 10 mei 2010, 16:27

Bericht door angelsandra »

Jij snapt het haha :) jij ook bedankt voor je begrip!

Liefs,
San
Yea, though I walk through the valley of the shadow of death, I will fear no evil: for you are with me ~Psalm 23:4
Plaats reactie