@
Een vriendin gebruikt wel eens droogshampoo als ze geen tijd heeft om het te wassen (ze wast het normaal gesproken iedere dag), dit is in sprayvorm. Ik vraag me af of dat goed werkt: 1 keer kwamen er - misschien door de combi met andere producten - allemaal witte sliertjes te voorschijn, maar je zou het eens kunnen proberen![/quote]
Kzou eerst goed kijken wat droogshampo allemaal bevat, echt je kunt beter even wachten met je haar wassen dan dat gebruiken. Tenzij je niet erg gevoelig bent.
Misschien is een beetje talkpoeder gebruiken een betere optie in dagen van weinig energie
VET HAAR
Ik krijg acné van de B12 deze kon ik minderen. En dat doe ik nu ook sinds vandaag.
Mijn kapper zei tegen mij dat je vet haar krijgt van stress, medicatie en meerdere oorzaken.
Bij mij kan dit kloppen, want mijn haar is vetter geworden sinds ik meerdere medicatie gebruik.
Ook mijn nagels zijn dunner geworden. Ze waren al niet stevig, maar nu is het nog erger. Ik had ze al kort omdat ik met honden werkte.
Nu heb ik nagelversteviger van Yves Roche en die werkt heel goed en hoef je maar 1x per week op te doen.
Mijn kapper zei tegen mij dat je vet haar krijgt van stress, medicatie en meerdere oorzaken.
Bij mij kan dit kloppen, want mijn haar is vetter geworden sinds ik meerdere medicatie gebruik.
Ook mijn nagels zijn dunner geworden. Ze waren al niet stevig, maar nu is het nog erger. Ik had ze al kort omdat ik met honden werkte.
Nu heb ik nagelversteviger van Yves Roche en die werkt heel goed en hoef je maar 1x per week op te doen.
- huppelepup
- Gevorderd lid
Ik heb op internet ook gezocht en vond idd dat de oorzaak, stress, medicijnen of hormonen kan zijn.
Voor vet haar ga je toch ook weer niet naar de huisarts. En shampoo voor baby's lijkt me ook niks want baby's hebben geen vet haar. Ik zal er nog maar eens een nachtje over slapen.
Bedankt voor de reacties allemaal.
Voor vet haar ga je toch ook weer niet naar de huisarts. En shampoo voor baby's lijkt me ook niks want baby's hebben geen vet haar. Ik zal er nog maar eens een nachtje over slapen.
Bedankt voor de reacties allemaal.