Merk jij effect van de fludrocortison, Nabo?
Lynn, ik ben ook benieuwd naar jouw ervaring. Waarom vind je het goed spul en waaraan merk je dat je niet meer dan een half pilletje verdraagt?
Moderator: Moderators
ridder schreef:Dat zal absoluut het geval zijn. Maar welwillende artsen zijn jammer genoeg dun gezaaidmarlène schreef:ridder
misschien heb jij nog andere klachten die ook behandeld moeten worden?
ik neem namelijk al sinds mei 30mg hydrocortisone, krijg elke week baxters, gebruik al een jaar intensief Q10 en vit B12 alsook LDN, ... ME is een multisysteemziekte en mijn ervaring is dat één klacht niet verdwijnt als je de rest niet meebehandelt.![]()
Ik gebruik een heel pakket aan supplementen (o.a. B12; met Q10 ben ik na jarenlang gebruik gestopt). LDN wil ik nog gaan proberen. Hydrocortison heb ik langdurig geslikt, zonder resultaat....
Wat zit er in jouw baxters en van wie krijg je ze?
ridder schreef:Hi Mamoes,
Heel toevallig heb ik zojuist een verpakking uniquinol besteld om dat eens te proberen! Als het goed is, is het onderwegIk had voorheen inderdaad de ubiquinon.
Heeft je dochter wel baat bij deze vorm van Q10?
mamoes schreef:ridder schreef:Hi Mamoes,
Heel toevallig heb ik zojuist een verpakking uniquinol besteld om dat eens te proberen! Als het goed is, is het onderwegIk had voorheen inderdaad de ubiquinon.
Heeft je dochter wel baat bij deze vorm van Q10?
Yep, het is geen grote stap maar alle kleine beetjes helpen![]()
1x heeft ze een injectie gehad om te testen en daar kreeg ze heel snel een energie reactie op, daarna zijn we direct begonnen met de capsules.
Dit zorgt inderdaad voor een betere opname.
Ook heeft ze nu jodiumdruppels en ook daar merkt ze verbetering mee.