Petitie Groep MEDenHaag: Erken Myalgische Encefalomyelitis

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

annac
Gevorderd lid

Bericht door annac »

´t Radbout en Roessingh stonden ook in mijn bestand, dus die kregen ook een ondertekenverzoek van mij!

De eerste vier mailden me vrij snel terug dat ze getekend hadden, waaronder mijn apotheek.

Dat belooft dus wat!
mirande
Actief lid

Bericht door mirande »

Wat een mooi nieuws Annac.
We vinden het voor dag 1 heerlijk snel gaan en kunnen alleen maar hopen dat dit zo door blijft gaan.
Laten we hopen dat steeds meer mensen mee doen en het bericht verspreiden zodat er an mass getekend blijft worden.

Mede namens hele ME-DH groep,
groetjes en bedankt!

Mirande
sterre
Gevorderd lid

Bericht door sterre »

Getekend! Wat een goede actie, super!
petraroos
Donateur
Donateur

Bericht door petraroos »

goeiemorgen,

wat een goeie aktie =D>
ook getekent

lieve groetjes
petraroos
''ME telt vele kwalen,
wie wil ,kan ze komen halen.
ik ben ze liever kwijt dan rijk.''
visje
Gevorderd lid

Bericht door visje »

Mooi initiatief! Heb ook getekend,

groetjes, Visje
southerncross
Gevorderd lid

Bericht door southerncross »

Dit is geweldig! We hebben al meer dan 400 ondertekeningen! Te gek!

Vergeet overigens niet om na je ondertekening deze te bevestigen via de mail! Anders is hij niet geldig!!
'Dont worry about the world coming to an end today, it's already tomorrow in Australia'
tanto
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door tanto »

Echt? Ik kan me niet herinneren dat ik een bevestigingsmail heb gehad.
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom (A. Einstein)

Absence of proof is not proof of absence
aoife
Gevorderd lid

Bericht door aoife »

Getekend, bevestigd en doorgestuurd!
Lynn
Donateur
Donateur

Bericht door Lynn »

Als iedereen die dit leest de link met een persoonlijk verhaaltje doorstuurt naar zijn hele mailbestand, facebookbestand, hyvesbestand dan moeten de aantallen echt de lucht inschieten.. 443 is echt al heeeel erg mooi, maar van mij mag het nog wel veel harder gaan.. Ik merk zelf dat een pb sturen met een kort verhaaltje erin veel beter werkt dan alleen de link ergens plaatsen.. Direct benaderen is persoonlijker en werkt echt beter.. Hier nog een keer de link: http://petities.nl/petitie/erken-myalgi ... che-ziekte
southerncross
Gevorderd lid

tanto schreef:Echt? Ik kan me niet herinneren dat ik een bevestigingsmail heb gehad.
Jazeker! Het kan soms (door drukte op petities.nl) ff duren voordat je hem krijgt. Tevens kan hij in je spambox staan ipv in je inbox!
'Dont worry about the world coming to an end today, it's already tomorrow in Australia'
tanto
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door tanto »

Ik schijn hem toch echt ondertekend te hebben, dus dan zal ik die link wel hebben aangeklikt al kan ik mij er niets van herinneren.
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom (A. Einstein)

Absence of proof is not proof of absence
spring
Donateur
Donateur

Bericht door spring »

Vragen jullie ook je huisarts om te tekenen? Dat legt nog wat meer gewicht in de schaal.

Print hem ook een aantal keer uit, omcirkel 'permanente link' en stop ze in je tas. Dan kan je hem ook geven aan mensen waar je geen elektronisch contact mee hebt.
Laatst gewijzigd door spring op 02 nov 2011, 16:31, 1 keer totaal gewijzigd.
I'm feeling like a Monday but someday I'll be Saturday night!
(Bon Jovi)
bloemetje
Columnist
Contacteer:

Bericht door bloemetje »

marry schreef:Mag ik jullie dringend vragen dit bericht ook naar jullie persoonlijke familie/kenissen/vrienden kring te sturen (bijv via Hyves,twitter, facebook, je persoonlijke mail ed). We hebben echt heel veel handtekeningen nodig om in den Haag terecht te kunnen voor wederom een gesprek daar...willen we echt wat bereiken om ME op de kaart te zetten.

Bedankt allemaal vast,

Namens ME-DenHaag groep
Ms is het een idee om ook tv, radio, tijdschriften en kranten aan te schrijven met het verzoek te tekenen? Dan weten ze dat het gaande is.

Succes ermee!
Eline
Actief lid

Bericht door Eline »

Geweldige aktie!!
southerncross
Gevorderd lid

bloemetje schreef:
marry schreef:Mag ik jullie dringend vragen dit bericht ook naar jullie persoonlijke familie/kenissen/vrienden kring te sturen (bijv via Hyves,twitter, facebook, je persoonlijke mail ed). We hebben echt heel veel handtekeningen nodig om in den Haag terecht te kunnen voor wederom een gesprek daar...willen we echt wat bereiken om ME op de kaart te zetten.

Bedankt allemaal vast,

Namens ME-DenHaag groep
Ms is het een idee om ook tv, radio, tijdschriften en kranten aan te schrijven met het verzoek te tekenen? Dan weten ze dat het gaande is.

Succes ermee!
Dat is al op grote schaal gebeurd, maar hoe vaker het bij ze in de inbox valt hoe beter!!!

@Spring: heel goed idee!

Vraag (huis)artsen om met hun functie te ondertekenen, zodat ik deze in de 'prominenten' lijst kan zetten. Hoe meer artsen die achter ons staan hoe beter!
Plaats reactie