Ik begrijp jouw uitleg, meis, maar de St. doet hier écht iets ongelofelijk kwalijks, namelijk een organisatie als AnderLeven: http://www.anderleven.nl/ steunen en hun cursus: "genezen van ME/CVS binnen 3 dagen"gaan promoten c.q. reclame voor gaan maken.
Dat is werkelijk godgeklaagd (sorry, voor het woord, maar ik ben hier erg boos over).
Zou de St. het radio-interview ook afgeluisterd hebben?, want daarvan ga je ook compleet van over je nek als de genezen Helga (een van de therapeuten) aan het woord is. Over het virusje XMRV (ze kan het niet eens goed uitspreken) wordt met de interviewer grappig gedaan. Heel grappig, maar niet heus.
En de schrijfster van het artikel heeft duidelijk CV gehad en geen ME/CVS. De schrijfster is genezen dankzij Nijmegen (NKCV).
Hier maakt de St. duidelijk een punt waar zij achter staan en dat zij duidelijk de "vuilnisbakvergaarbak-diagnose" steunen.
De St. blijft van allerlei walletjes (vr)eten: Nijmegen (NKCV) steunen, DML steunen, en nu dan zélfs van die idiote organisaties als AnderLeven.
Hoe maak je een ernstige ziekte als ME/CVS belachelijk en ongeloofwaardig in de maatschappij? Wel, zo op déze manier. Hiermee zet de St. ME/CVS-patiënten (hun leden) voor schut en in de kou.

Pfff, even stoom afblazen,

Sorry, gaat wel weer over, komt goed

Groetjes, Louisa :