Nationale betoging 14 maart n.a.v. hoorzitting Dr. Coucke

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

Esther
VIP-donateur
VIP-donateur
Contacteer:

Bericht door Esther »

Lieve Eressea,

Ik vind de online shop geweldig. Ik ga morgen eens op mijn gemak ervoor liggen :mrgreen: en de Visacard overuren laten draaien. Dankjewel voor al het werk en de daarbij behorende energie die erin is gestoken. Super!!!

Wat de betoging betreft, ben ik maar aan het bedenken hoe ik daaraan mee zou kunnen doen. Wellicht een campingzetel meenemen om in te gaan liggen... Heeft er iemand ideeën?

Liefs,
Esther

http://www.onwilliglichaam.blogspot.com
Melanie
Donateur
Donateur

Bericht door Melanie »

Als ik mij goed voel dan doe ik ook mee. :D :P
Dan kom ik met de auto die kant op en maak er dan missch wel een weekend weg van.

Ik kan dan ook mensen mee nemen in mijn auto.
Maar nogmaals ik kan het nu nog niet inschatten.
Gezien de schommeling bij mij en mijn klachten.

Wat goed zeg die webshop, echt petje af hoor,
Wat een inzet ook van verschillende mensen,
Namens mij hartelijk dank voor de inzet voor ME/CVS her en der waaronder ook de acties enzo.

Ik zoek een leuke laptoptas :D
die heb ik nog niet en ook nu nog niet nodig maar wellicht in de toekomst , gezien een laptop voorlopig nog wel iets is wat gebruikt wordt bij een ieder. en anders steeds meer mensen een laptop zullen gaan gebruiken. 8)

(En waarom heb ik nog geen laptoptas nodig omdat ik veel thuis zit en zoals veel ME/CVS patienten niet echt veel reis met een laptop onder de arm 8) )
Dear Karma, I have a list of people you missed
Eressea
Moderator
Moderator
Contacteer:

Bericht door Eressea »

Laptoptassen zijn er voor 12 inch en 15 inch ;) Mijn 21 inch laptop gaat niet passen, maar die kan ik amper tillen met z'n 3 kilo, dus een tas heeft ook niet zoveel zin :P
Esther schreef: Wat de betoging betreft, ben ik maar aan het bedenken hoe ik daaraan mee zou kunnen doen. Wellicht een campingzetel meenemen om in te gaan liggen... Heeft er iemand ideeën?
Hehe, succes met shoppen :D

Kunnen we niet allemaal iets van een campingstoel of luchtbed ofzo meenemen? Dan heb je naast een ludieke statement meteen een rustplaats :P
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends. ~ Martin Luther King
startdust
Actief lid

Bericht door startdust »

Eressea schreef:Dankje, Karolien ;) Het hele team is inderdaad heel druk bezig geweest :D
startdust schreef:weekend retour vanaf NED 50 euro, dat vind ik wel de moeite waard. kijken of ik iemand een weekendje met me naar brussel wil dan!
Is dat met de trein? Dat is inderdaad wel te doen :D
Jep met zoon hispeed ding
Met de kennis van het heden verslaat de toekomst ons verLeden.

Nirvana; Oh Me
http://www.youtube.com/watch?v=zgDKHG4K ... re=related
Eressea
Moderator
Moderator
Contacteer:

Bericht door Eressea »

Dat is niet verkeerd! Snelheid is altijd goed, en goede stoelen ook. Ik ga eens nadenken of ik meega :D
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends. ~ Martin Luther King
marlène
Gevorderd lid

Bericht door marlène »

Wellicht een campingzetel meenemen om in te gaan liggen... Heeft er iemand ideeën?
Paard en kar lenen?
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
yarwen
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door yarwen »

Ik denk niet dat het de bedoeling is dat we een groot parcours gaan afleggen? Maar lang stilstaan is ook zwaar (voor mij zwaarder dan wandelen). Ik denk dat we dus best een zitje meebrengen. Wat betreft een luchtmatras meebrengen vrees ik dat de media het dan weer eens in het belachelijke zal trekken. Voor wie echt behoefte heeft aan een bed is het misschien een idee om bij Jeugdverblijfscentrum "De Waterman" St.-Jans-Molenbeek (Brussel) www.dewaterman.be te vragen of we een paar kamers kunnen voorbehouden die dag. Dit is op 4,5 km van het Ministerie van Volksgezondheid en met de metro te bereiken.
nijntje
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door nijntje »

wat ik hoorde, is dat de bus tot aan het kabinet van minister Onckelinckx zou rijden, dus dat stappen niet nodig zou zijn... maar wel zitten... voor het lange rechtstaan buiten....
als ik het aankan, kom ik wel met m'n rolstoel...
misschien is dat een idee? Je kan het huren bij het rode kruis en bij sommige mutulateiten kan je gratis een rolstoel lenen....
Gast

Bericht door Gast »

Zou ook willen gaan maar ben helemaal gebroken lichamelijk en geestelijk en heb zo'n angsten. Op de bus met volk dat zal mij helemaal niet lukken. Met de auto naar brussel op zo'n dag is waarschijnlijk ook niet aan te raden ?
nijntje
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door nijntje »

geen idee Trukske...
ik denk dat Brussel met de auto zowiezo niet aan te raden is (parkeerplaats?)
of weet iemand of er parking in de buurt is? Iemand die vorige keer naar de hoorzitting is geweest?
karolien
Donateur
Donateur

Bericht door karolien »

Het zou wel tof zijn, als we vb. ginder allemaal een button zouden kunnen kopen, en die opspelden.
Want voor t-shirts gaat het nog wat koud zijn, vrees ik...
ik ga echt moeite doen ook om mee te kunnen.
louisa
Gevorderd lid

Bericht door louisa »

Hoi karolien,
karolien schreef:Want voor t-shirts gaat het nog wat koud zijn, vrees ik...
Er zijn ook erg mooie shirts met lange mouw, of sweaters : http://me-gids.spreadshirt.be/ voor koud weer, dus voor elke weertype voor ieder iets geschikts :lol:.

Groetjes, Louisa
Eressea
Moderator
Moderator
Contacteer:

Bericht door Eressea »

Of een paraplu voor als het regent O:)
louisa
Gevorderd lid

Bericht door louisa »

Eressea schreef:Of een paraplu voor als het regent O:)
:lol: Goed idee, of een leuk mutsje als het sneeuwt: http://me-gids.spreadshirt.be/p9 immers, "maart roert zijn staart".

Groetjes, Louisa
Laatst gewijzigd door louisa op 07 feb 2011, 19:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Gast

Bericht door Gast »

paar leuke zakens gezien op de site ga zeker bestellen als ik effe centje extra heb binnenkort.
Had nog vraag iz. 14 maart - mijn echtgenoot zou verlof nemen om mee te gaan met de auto naar brussel. Weten jullie waar het is en welk uur ?
Wij wonen te geraardsbergen kunnen nog 2 à 3 mensen mee met ons.
Plaats reactie