Help mee flyer te verspreiden
Moderator: Moderators
- zonaanbidster
- Gevorderd lid
Hoi zonaanbidster,
! En het geeft mij de indruk, dat door druk te leggen door eenmans/vrouws-acties (= samen) er op buttons gedrukt wordt, en als dat maar vaak en lang genoeg gebeurt, gaat men verder kijken dan hun neus c.q. horizon lang is.
Ennneh, ik ben ook heel trots op jou, meis, wat je allemaal doet op jouw manier, namens alle ME/CVS-patiënten!
Groetjes, Louisa
Ik laat zo nu en dan een luide en duidelijke stem horen op bepaalde plaatsen.....en het begint een klein beetje te gaan werken, lijkt het......zonaanbidster schreef:Er klopt iets zeker niet en we kunnen wel denken overal op reageren lukt niet dus we doen het niet meer, maar ik denk zelf dat we simpelweg geen keuze hebben. Ik vind jouw strijdskracht en betrokkenheid mooi om te zien/mee te maken!

Groetjes, Louisa
Oh louisa, ik ben niet boos, echt niet.
Ik vond het alleen slimmer om even uit de discussie te stappen, vandaar mijn opmerking om eventjes offline te gaan bij dit topic, want soms heeft ieder zijn mening en dat is ook goed en niet erg, maar ik wilde ook de starter van dit topic niet in de weg zitten, het is een super leuk idee die flyer, en ik wilde daar de aandacht ook niet van afleiden. Maar op de een of andere manier had ik het gevoel dat mijn bedoelingen niet goed overkwamen. Vandaar.
Groetjes, Poppetje
Ik vond het alleen slimmer om even uit de discussie te stappen, vandaar mijn opmerking om eventjes offline te gaan bij dit topic, want soms heeft ieder zijn mening en dat is ook goed en niet erg, maar ik wilde ook de starter van dit topic niet in de weg zitten, het is een super leuk idee die flyer, en ik wilde daar de aandacht ook niet van afleiden. Maar op de een of andere manier had ik het gevoel dat mijn bedoelingen niet goed overkwamen. Vandaar.
Groetjes, Poppetje
- annemoontje
- VIP-donateur
Goed plan, is het idee dat ik in december opperde, maar dan voor flyers van ESME. Maar om flyers voor dit boek te verspreiden vind ik ook een erg goed idee! Ik doe mee en ga daarvoor mijn 'man' en familie en wie ik verder kan strikken vragen de flyer te verspreiden! Ben nog niet helemaal uit welke versie, vind wat te zeggen voor de hardere en net zoveel voor de subtielere (jouw redenatie daarover ook Poppetje). Mss afhankelijk van waar, bij mijn voormalige huisarts bijv. grootste kans blijven hangen met subtielere, op andere plaatsen, huidige huisarts bijv. kan hardere prima. Moet morgen naar m'n huisarts, zal meteen stapeltje flyers meenemen!
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. Eleanor Roosevelt (1884-1962)
ME & YOU, crowdfunding studie die ME op de medische kaart kan zetten! http://www.meyou.no/press-release-english/
ME & YOU, crowdfunding studie die ME op de medische kaart kan zetten! http://www.meyou.no/press-release-english/