Help mee flyer te verspreiden

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

zonaanbidster
Gevorderd lid

Bericht door zonaanbidster »

@Lynn
toppie gedaan!

@Louisa
Er klopt iets zeker niet en we kunnen wel denken overal op reageren lukt niet dus we doen het niet meer, maar ik denk zelf dat we simpelweg geen keuze hebben. Ik vind jouw strijdskracht en betrokkenheid mooi om te zien/mee te maken!
louisa
Gevorderd lid

Bericht door louisa »

Hoi zonaanbidster,
zonaanbidster schreef:Er klopt iets zeker niet en we kunnen wel denken overal op reageren lukt niet dus we doen het niet meer, maar ik denk zelf dat we simpelweg geen keuze hebben. Ik vind jouw strijdskracht en betrokkenheid mooi om te zien/mee te maken!
Ik laat zo nu en dan een luide en duidelijke stem horen op bepaalde plaatsen.....en het begint een klein beetje te gaan werken, lijkt het......:wink:! En het geeft mij de indruk, dat door druk te leggen door eenmans/vrouws-acties (= samen) er op buttons gedrukt wordt, en als dat maar vaak en lang genoeg gebeurt, gaat men verder kijken dan hun neus c.q. horizon lang is.
:wink: :lol: Ennneh, ik ben ook heel trots op jou, meis, wat je allemaal doet op jouw manier, namens alle ME/CVS-patiënten!

Groetjes, Louisa
kim27
Actief lid
Contacteer:

Bericht door kim27 »

Ik vind het een mooi & goed initiatief!
louisa
Gevorderd lid

Bericht door louisa »

Hoi lieve poppetje,
louisa schreef:@Poppetje, kom je weer on-line :wink:?
Alles weer goed tussen ons? Ik wilde je niet kwetsen, echt niet. :oops: Sorry, als dat wel zo is overgekomen.

Groetjes, Louisa
poppetje
Donateur
Donateur

Bericht door poppetje »

Oh louisa, ik ben niet boos, echt niet.

Ik vond het alleen slimmer om even uit de discussie te stappen, vandaar mijn opmerking om eventjes offline te gaan bij dit topic, want soms heeft ieder zijn mening en dat is ook goed en niet erg, maar ik wilde ook de starter van dit topic niet in de weg zitten, het is een super leuk idee die flyer, en ik wilde daar de aandacht ook niet van afleiden. Maar op de een of andere manier had ik het gevoel dat mijn bedoelingen niet goed overkwamen. Vandaar.

Groetjes, Poppetje
annemoontje
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door annemoontje »

Goed plan, is het idee dat ik in december opperde, maar dan voor flyers van ESME. Maar om flyers voor dit boek te verspreiden vind ik ook een erg goed idee! Ik doe mee en ga daarvoor mijn 'man' en familie en wie ik verder kan strikken vragen de flyer te verspreiden! Ben nog niet helemaal uit welke versie, vind wat te zeggen voor de hardere en net zoveel voor de subtielere (jouw redenatie daarover ook Poppetje). Mss afhankelijk van waar, bij mijn voormalige huisarts bijv. grootste kans blijven hangen met subtielere, op andere plaatsen, huidige huisarts bijv. kan hardere prima. Moet morgen naar m'n huisarts, zal meteen stapeltje flyers meenemen!
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. Eleanor Roosevelt (1884-1962)

ME & YOU, crowdfunding studie die ME op de medische kaart kan zetten! http://www.meyou.no/press-release-english/
Zuiderzon
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Zuiderzon »

Een officiële folder is nu beschikbaar:

Download deze folder in PDF formaat

Afbeelding
Hoop doet leven!
niessie
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door niessie »

Ik vind het een hele mooie duidelijke flyer en ik ga mijn best doen om het te verspreiden :wink:
Het is een goede manier om aandacht te krijgen voor het ziektebeeld!!!
Plaats reactie