Beste Fysiosmurf, het rapport van de Gezondheidsraad verkondigt veel onzin en is bepaald geen standaard om aan te kunnen halen, maar voornamelijk een preek voor eigen parochie van enkele gedragstherapeuten die op o.a. ME/CVS-patienten parasiteren. Voor een serieuze literatuurstudie hooguit bruikbaar als curiositeit.
De term ME is door niemand geschrapt, ook niet door de CDC. De ontstekingen waar de naam naar verwijst zijn ganglionitis, d.w.z. ze zitten op een andere plek dan bij MS en zijn daarom moeilijk te zien op een scan.
Ze worden echter consequent aangetroffen bij autopsies en kunnen tegenwoordig ook aan genactivering worden vastgesteld.
Onbenul NRC spreekt over "CVS" als neurasthenie
Moderator: Moderators
- Guido_den_Broeder
- Gevorderd lid
Neem je daarin ook de meer dan 4.000 onderzoeken mee, die een totaal ander licht op ME/CVS laten schijnen?fysiosmurf schreef:Ik heb mij geregistreerd omdat ik een literatuur onderzoek doe naar CVS.

((Wat mij betreft is dit allemaal muggenzifterij, waar de lichamelijk ernstig zieke patiënt zoals gewoonlijk weer de dupe van wordt.))
Tip: Lees eens hoe het er echt aan toe gaat. Gelukkig ben je op deze site al in de goede richting. Veel succes met je studie.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends. ~ Martin Luther King
Hoe boeiend dat een smurf hier komt vertellen hoe de vork aan de steel zou zitten.
Wikipedia:
Hun leider is de Grote Smurf, herkenbaar aan zijn rode muts en zijn baard. Hij is ook degene die, dankzij zijn wijsheid en toverkunst, de andere - niet zo snuggere - smurfen redt als die weer eens in moeilijkheden komen.
Wikipedia:
Hun leider is de Grote Smurf, herkenbaar aan zijn rode muts en zijn baard. Hij is ook degene die, dankzij zijn wijsheid en toverkunst, de andere - niet zo snuggere - smurfen redt als die weer eens in moeilijkheden komen.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Whaha je bent me voor,marlène schreef:Hoe boeiend dat een smurf hier komt vertellen hoe de vork aan de steel zou zitten.
Wikipedia:
ik wou ook wat melden over smurfen maar dacht niet doen Melanie.
Maar ben blijkbaar niet de enige die zo denkt,
Ik dacht laat smurf zich eerst maar eens gaan verdiepen in de theorie,
of smurfen ook door een waterkraan kunnen?
Dear Karma, I have a list of people you missed
@fysio
vanuit welke discipline doe je je literatuuronderzoek ?
wat is je vraagstelling ?
wat is je hypothese ?
Wellicht als je dit hier stelt kunnen mensen je hier helpen met het zoeken naar die artikelen die voor jou van belang kunnen zijn.
het aardige aan de wetenschap is, dat die, in tegenstelling tot (bij)geloof en andere disciplines, is dat die bestaat door het feit dat die zichzelf voortdurend tegenspreekt en "onderuit haalt"(Popper).
Hypotheses en "algemeen bekende feiten" worden steeds getoetst met de bedoeling uit te zoeken wat er werkelijk aan de hand is.
vanuit welke discipline doe je je literatuuronderzoek ?
wat is je vraagstelling ?
wat is je hypothese ?
Wellicht als je dit hier stelt kunnen mensen je hier helpen met het zoeken naar die artikelen die voor jou van belang kunnen zijn.
het aardige aan de wetenschap is, dat die, in tegenstelling tot (bij)geloof en andere disciplines, is dat die bestaat door het feit dat die zichzelf voortdurend tegenspreekt en "onderuit haalt"(Popper).
Hypotheses en "algemeen bekende feiten" worden steeds getoetst met de bedoeling uit te zoeken wat er werkelijk aan de hand is.