Wat als je negatief test op XMRV?

Alle vragen over diagnose en testen. Welke testen voor ME (cvs)? Wat betekenen de resultaten?

Moderator: Moderators

nabo
Gevorderd lid

Bericht door nabo »

Fijn dat redlabs binnenkort ook serologie test heeft. Maar wat is binnenkort??
Als de mijne negatief zijn wil ik zeker deze test laten doen, ik wil wel zeker weten dat ik echt negatief ben.
poppetje
Donateur
Donateur

Bericht door poppetje »

He nabo,

Redlabs biedt al de serologie aan hoor, alleen laten ze die in Amerika uitvoeren, maar je krijgt de uitslag via hen. Maar ik geloof dat DML momenteel nog niet veel hierin ziet en wil wachten op verfijndere test en test die iets over virusload zeggen. Ze(Redlabs) zijn ook bezig volgens mij om de serologie zelf te verfijnen zodat je t.z.t. ook via de serologie een onderscheid kan zien in welk type (variant) van het XMRV/MLV virus je hebt. Vooralsnog krijg je als uitslag positief / negatief en weet je dus niet of je dus positief bent voor XMRV of MLV.
Totdat ze weten of het uitmaakt voor de eventuele behandeling (of de verschillende varianten dus een verschillende behandeling vragen), denk ik dat ze het nog niet op de markt brengen/of vermelden bij de uitslag, ook al kunnen ze het binnenkort wel. Zoiets staat volgens mij ook op de site van Redlabs.
niessie
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door niessie »

@Martine Bedankt!
@VGZM Ik kan het gaan vragen aan DML :wink:
niessie
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door niessie »

Wat me opviel vorige week dat ik Himmunitas belde en vertelde dat ik MLV positief was bevonden en ik nog geen gesprek met de Professor had gehad wilde ze dat ik zsm de Professor zou spreken het liefste voordat hij naar Australie zou gaan!
Ik denk dat het heel belangrijk is voor de professor en de evt nieuwste ontwikkelingen(en natuurlijk voor ons :wink:)
Ik heb dus maandag een afspraak en dinsdag gaat hij naar Australie!!

Ik vind het wel spannend......
Ik hoop dat het niet teveel gaat sneeuwen want anders wordt de rit wel erg zwaar of zelfs onmogelijk!!!!!
Ik wil de Professor zo graag spreken!!!
poppetje
Donateur
Donateur

Bericht door poppetje »

He Niessie

Spannend he! Ben heel benieuwd. Zal duimen dat het weer oke is, maar volgens mij moet het wel lukken, en anders kan je altijd bellen. Dus je gaat hem hoe dan ook spreken !
Ben ook benieuwd naar zijn inzicht in verschil XMRV/MLV en het effect van dit verschil op een mogelijk behandeling.
niessie
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door niessie »

Dus ik kan hem in evt noodgeval ook bellen???(wist ik niet)
Ik ga liever ff bij hem langs,ik kan het wel met hem vinden :wink:
senna
Donateur
Donateur

Bericht door senna »

Ik duim voor je !
De sneeuw zou voor woensdag zijn.
Het leven is een feest, maar ik kan (nog) niet ingaan op de uitnodiging !

Facebook : Lyme België/Belgique Protest
Time For Lyme BE-NL
niessie
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door niessie »

Het sneeuwt hier al in Noordholland :shock: het blijft gelukkig nog niet liggen!
poppetje
Donateur
Donateur

Bericht door poppetje »

He Niessie,

Ik ben zelf geen patient bij DML maar het lijkt me logisch dat mocht om welke redenen dan ook je niet op het consult kunnen komen, je toch op dat zelfde moment dat je fysiek aanwezig zou zijn even telefonisch contact kan hebben?
Maar we gaan er gewoon vanuit dat het lukt !
niessie
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door niessie »

We gaan ervoor...dan maar met sneeuwschoenen/handschoenen/deken/extra voedsel uiteraard glutenvrij/winterbanden/sneeuwschuiver/ :lol:
Desnoods glijden we naar Belgie (scheelt weer benzinekosten :wink: )

Lieve groeten Niessie
Esther
VIP-donateur
VIP-donateur
Contacteer:

Bericht door Esther »

Hoi Niessie,

Je mag altijd hier komen logeren als tussenstop. :wink:
Ik woon 45 a 50 minuutjes van DML ( als het niet sneeuwt )

Liefs,
Esther
niessie
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door niessie »

Bedankt lieve Esther voor je aanbod :D
Ik neem mijn man ook mee hoor :wink: kan hem moeilijk in de kou laten he :mrgreen:
Het is omdat ik altijd zo moe ben van het bezoek DML anders had ik ff een bakkie koffie komen halen :wink:

Liefs Niessie
nabo
Gevorderd lid

Bericht door nabo »

veel succes niessie! ben benieuwd.

@ poppetje bedankt voor de info!

Gaat hij naar australie??? Voor hoelang??? ik moet over 3 weken weer heen!
metoo
Gevorderd lid

Bericht door metoo »

poppetje schreef:He Niessie,

Ik ben zelf geen patient bij DML maar het lijkt me logisch dat mocht om welke redenen dan ook je niet op het consult kunnen komen, je toch op dat zelfde moment dat je fysiek aanwezig zou zijn even telefonisch contact kan hebben?
Maar we gaan er gewoon vanuit dat het lukt !
Hoi,
Nou, dat kon dus niet, heb ik nagevraagd omdat ikzelf door het rotweer een probleem heb om daar maandag te komen, moet nu met de trein gaan, en hopen dat die geen last heeft van de sneeuw...
Maar ik kon het evt. alleen dinsdag telefonisch doen, want op de tijd van je eigen afspraak kunnen ze dat niet inplannen, omdat het altijd uitloopt en verschuift enzo...ik wilde het risico niet nemen, want ik moet de uitslag van virus teest krijgen, en doe dit liever persoonlijk, en hij vertrekt idd naar Australie op dinsdag....dus als het dan niet lukt ben je zo een paar weken verder.

@Esther, mocht ik stranden vanwege het weer, mag ik dan ook bij jou op de bank komen slapen, mocht ik ergens op een BE station ingesneeuwd raken en niet meer thuis kunnen komen? ;-)
Hope is the thing with feathers
That perches in the soul,
And sings the tune without the words
And never stops at all...
(Emily Dickinson)
poppetje
Donateur
Donateur

Bericht door poppetje »

He metoo,

Tjeetje, nou dat vind ik echt belachelijk dat dat niet kan (telefonisch consult). Jij moet maandag dus ? Succes! Zal duimen dat het lukt.
Laatst gewijzigd door poppetje op 27 nov 2010, 17:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie