Wat als je negatief test op XMRV?
Moderator: Moderators
He nabo,
Redlabs biedt al de serologie aan hoor, alleen laten ze die in Amerika uitvoeren, maar je krijgt de uitslag via hen. Maar ik geloof dat DML momenteel nog niet veel hierin ziet en wil wachten op verfijndere test en test die iets over virusload zeggen. Ze(Redlabs) zijn ook bezig volgens mij om de serologie zelf te verfijnen zodat je t.z.t. ook via de serologie een onderscheid kan zien in welk type (variant) van het XMRV/MLV virus je hebt. Vooralsnog krijg je als uitslag positief / negatief en weet je dus niet of je dus positief bent voor XMRV of MLV.
Totdat ze weten of het uitmaakt voor de eventuele behandeling (of de verschillende varianten dus een verschillende behandeling vragen), denk ik dat ze het nog niet op de markt brengen/of vermelden bij de uitslag, ook al kunnen ze het binnenkort wel. Zoiets staat volgens mij ook op de site van Redlabs.
Redlabs biedt al de serologie aan hoor, alleen laten ze die in Amerika uitvoeren, maar je krijgt de uitslag via hen. Maar ik geloof dat DML momenteel nog niet veel hierin ziet en wil wachten op verfijndere test en test die iets over virusload zeggen. Ze(Redlabs) zijn ook bezig volgens mij om de serologie zelf te verfijnen zodat je t.z.t. ook via de serologie een onderscheid kan zien in welk type (variant) van het XMRV/MLV virus je hebt. Vooralsnog krijg je als uitslag positief / negatief en weet je dus niet of je dus positief bent voor XMRV of MLV.
Totdat ze weten of het uitmaakt voor de eventuele behandeling (of de verschillende varianten dus een verschillende behandeling vragen), denk ik dat ze het nog niet op de markt brengen/of vermelden bij de uitslag, ook al kunnen ze het binnenkort wel. Zoiets staat volgens mij ook op de site van Redlabs.
Wat me opviel vorige week dat ik Himmunitas belde en vertelde dat ik MLV positief was bevonden en ik nog geen gesprek met de Professor had gehad wilde ze dat ik zsm de Professor zou spreken het liefste voordat hij naar Australie zou gaan!
Ik denk dat het heel belangrijk is voor de professor en de evt nieuwste ontwikkelingen(en natuurlijk voor ons
)
Ik heb dus maandag een afspraak en dinsdag gaat hij naar Australie!!
Ik vind het wel spannend......
Ik hoop dat het niet teveel gaat sneeuwen want anders wordt de rit wel erg zwaar of zelfs onmogelijk!!!!!
Ik wil de Professor zo graag spreken!!!
Ik denk dat het heel belangrijk is voor de professor en de evt nieuwste ontwikkelingen(en natuurlijk voor ons

Ik heb dus maandag een afspraak en dinsdag gaat hij naar Australie!!
Ik vind het wel spannend......
Ik hoop dat het niet teveel gaat sneeuwen want anders wordt de rit wel erg zwaar of zelfs onmogelijk!!!!!
Ik wil de Professor zo graag spreken!!!
Hoi,poppetje schreef:He Niessie,
Ik ben zelf geen patient bij DML maar het lijkt me logisch dat mocht om welke redenen dan ook je niet op het consult kunnen komen, je toch op dat zelfde moment dat je fysiek aanwezig zou zijn even telefonisch contact kan hebben?
Maar we gaan er gewoon vanuit dat het lukt !
Nou, dat kon dus niet, heb ik nagevraagd omdat ikzelf door het rotweer een probleem heb om daar maandag te komen, moet nu met de trein gaan, en hopen dat die geen last heeft van de sneeuw...
Maar ik kon het evt. alleen dinsdag telefonisch doen, want op de tijd van je eigen afspraak kunnen ze dat niet inplannen, omdat het altijd uitloopt en verschuift enzo...ik wilde het risico niet nemen, want ik moet de uitslag van virus teest krijgen, en doe dit liever persoonlijk, en hij vertrekt idd naar Australie op dinsdag....dus als het dan niet lukt ben je zo een paar weken verder.
@Esther, mocht ik stranden vanwege het weer, mag ik dan ook bij jou op de bank komen slapen, mocht ik ergens op een BE station ingesneeuwd raken en niet meer thuis kunnen komen?

Hope is the thing with feathers
That perches in the soul,
And sings the tune without the words
And never stops at all...
(Emily Dickinson)
That perches in the soul,
And sings the tune without the words
And never stops at all...
(Emily Dickinson)
He metoo,
Tjeetje, nou dat vind ik echt belachelijk dat dat niet kan (telefonisch consult). Jij moet maandag dus ? Succes! Zal duimen dat het lukt.
Tjeetje, nou dat vind ik echt belachelijk dat dat niet kan (telefonisch consult). Jij moet maandag dus ? Succes! Zal duimen dat het lukt.
Laatst gewijzigd door poppetje op 27 nov 2010, 17:05, 1 keer totaal gewijzigd.