Dat ik tegen lidmaatschap ben.
Dit omdat ik dan een soort van verplicht gevoel krijg en daar een hekel aan heb.
Je kunt daar hoogstwaarschijnlijk ook niet op bouwen omdat leden komen en gaan. Dus als site zelf moeten jullie daar niet afhankelijk van willen zijn.
Stel dat er massaal leden wegblijven = geen inkomsten.
Ook vind ik dat lidmaatschap de drempel te hoog maakt. Mij weerhoudt dat om me ergens in te loggen als er zaken tegen over staan. Het moet voor mij vrijblijvend zijn.
Hoe wel aan geld te komen weet ik zo 1,2,3 niet.
Ik heb hier nog wel ribbons liggen en als ik een fabriek of iets dergelijks zou weten die de ribbon blauw maakt/giet dan zou ik zeker de opbrengst voor het goede doel mogen zijn.
maja zitten ook weer kosten aan verbonden. Maar ik denk wel dat er wat mee te verdienen valt. Dus winst. En ook wel die 500 euro per jaar. ( denk ik hoor maar zeker weten doe ik natuurlijk niet )
Lastige vraag.

ik heb optie 2 ingevuld.
En ik wil ook best nog een keer wat doneren maar vrijblijvend.
En wat spijtig is voor veel mensen is in onze situatie ze kunnen het geld goed voor andere dingen gebruiken. Sowieso al veel minder inkomen en ook nog eens veel kosten voor behandelingen etc
En het zou zo mooi zijn juist deze mensen nog een stukje van de buitenwereld ( internet ) te bieden maar dan vrijblijvend.