Oei, véél sterkte vivijan. Hou ons zeker op de hoogte.vivijan schreef:Nee Lenthe,
Prof. Lambrecht heeft dit allemaal ontdekt.
Maandag op controle geweest, blijkt nu dat mijn schildklier nog groter geworden is, ondanks de medicatie.
Bloed geprikt en er gaan nu speciale onderzoeken op gebeuren,omdat dat niet normaal is.
Heb nog geen uitslag gekregen, wordt vervolgd .................
Ik moet deze week voor een echo schildklier gaan en schildklierscintigrafie voorgeschreven door Dr. Uyt. Door mijn antecedent van gezwel op de hypofyse boezemt me dat angst in. We zien wel. normaal ge ik tegen midden september terug bij Dr. Uyt. Tegen dan zal ik over die results nl. ook meer weten.
Mja...in zo'n mensen steek ik mijn energie niet meer in. Het kleine beetje energie dat ik heb steek ik liever in mensen, zowel vrienden, als artsen die ik vertrouw, die me 'au sérieux' nemen, waar ik me een beetje 'goed bij voel'. Dokter zijnde of niet, kan me niet schelen. Betalen voor iemand die je nauwelijks serieus neemt,neen... Wie denken ze wel dat ze zijn om zomaar klachten weg te lachen enz. Erg toch!vivijan schreef: En groot gelijk dat je niet meer bij diegene gaat, je kan je energie ergens anders voor gebruiken, als je die al hebt .
Het is eigenlijk te erg voor woorden , pfffffffffffffff.
Veel succes Lenthe.