Gefeliciteerd, Loesje! Wat heeeerlijk! Ik ben jaloers

.
Ik ga er ook 1 kopen. Ik heb het al even besloten en wacht al een hele tijd op een dag dat ik fit genoeg ben om naar de fietsenwinkel te gaan (die is hier een stukje vandaan). Anders had ik 'm zeker al gehad.
Vorig jaar heb ik er een aantal uitgeprobeerd en toen vond ik de Sparta XGT wel veruit de beste ondersteuning bieden. Veel meer dan de Batavus en de Gazelle enzo. Maar ze zijn vast ook weer veranderd inmiddels.
Qua prijs & vergoeding. Mijn vriend had 'm ook bij de gemeente aangevraagd, maar dat is ook afgewezen. Al zou hij nog wel een nieuwe aanvraag kunnen doen. Nu hebben we besloten om er samen 1 te kopen. We moeten dezelfde maat hebben. Nadeel is dat we niet samen kunnen gaan fietsen dan, maar evt. kan ik dan op de scootmobiel of op een hele goed dag kan 1 vd 2 op de gewone fiets. Maar waarschijnlijk komt dat toch niet zo vaak voor. En als het heel goed bevalt, kunnen we altijd nog overwegen om een tweede aan te schaffen.
Welke is het bij jou geworden? En hoe heb je extra power programma er op laten zetten? Dat lijkt mij ook wel wat.