Dr. Meijer

Hier is er plaats voor discussie en vragen over alternatieve methodes bij ME (cvs).

Moderator: Moderators

Izzy
Gevorderd lid
Berichten: 1012
Lid geworden op: 20 nov 2009, 15:54

Bericht door Izzy »

Inmiddels ga ik al maanden niet meer naar Dr. Meijer, de kosten waren torenhoog en idd dingen als bioresonantie vind ik persoonlijk weggegooid geld.
Vind het nog steeds een aardige man en bereid om allerlei onderzoeken tte laten doe maar ik kreeg niet de indruk dat hij echt een duidelijk idee over me/cvs heeft, alsof het wiel opnieuw uitgevonden moest worden zeg maar.

Als ik het kon betalen zou ik zeker eens een bezoekje aan DML willen brengen maar helaas.

Liefs.
Gast

Bericht door Gast »

maar ik kreeg niet de indruk dat hij echt een duidelijk idee over me/cvs heeft, alsof het wiel opnieuw uitgevonden moest worden zeg maar.
Inderdaad! Hij is een aardige man, maar met alleen aardig zijn worden we ook niet beter. De kosten waren idd hoog, maar dat geld ook voor de andere alternatieve artsen. DML is qua consult nog het goedkoopst (minst dure), echter moeten de dure onderzoeken en medicijnen doorgaans zelf worden betaald...
Als ik het kon betalen zou ik zeker eens een bezoekje aan DML willen brengen maar helaas.
Hopelijk / wieweet krijg je later een keer de kans. Mooier zou zijn als je met je huidige behandeling opknapt!
janine
Gevorderd lid
Berichten: 1059
Lid geworden op: 04 okt 2008, 21:25

Bericht door janine »

Moeilijke keuze!
PvM geeft hoge dosissen b12, dus niet zoals juul zegt lager dan DML.

Ik zou als je dichtbij wilt blijven en iets goedkoper eerst wilt proberen naar PvM gaan, als je financieel de mogelijkheid hebt dan zou ik meteen naar DML gaan.
Izzy
Gevorderd lid
Berichten: 1012
Lid geworden op: 20 nov 2009, 15:54

Bericht door Izzy »

Moeilijke keuze inderdaad.
Op dit moment sta ik nog onder behandeling bij het cvs centrum maar daar was ik al uitbehandeld eigenlijk, en zeker nu met dat hele gedoe is het afwachten wat er gaat gebeuren(consulten betalen e.d.).
Denk dat ik gewoon ff een pauze inlas :-p
Ik ga eerst lekker naar die conferentie in Londen in mei en ga er dan wel weer over nadenken.

Liefs.
Gebruikersavatar
coen
Beginner
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 mar 2013, 19:02

Reacties Dr. Meijer

Bericht door coen »

Tijdje over nagedacht, met name over de reactie hier van ene Pietro. Ik en mijn gezin hebben de heer Meijer al reeds 25 jaar als onze second opinion huisarts. Ongeveer 25 jaar geleden is bij mij een auto immuun ziekte geconstateerd door een dermatoloog in het ziekenhuis wat zich openbaarde door een ontsteking in de huid. Geen behandeling mogelijk en moest er mee leren leven, deze conclusie kreeg ik ook na een second opinion bij een Prof. In de dermatologie in het AMC. Na een zoektocht ben ik bij dr. Meijer in Overdinkel terecht gekomen. Ik zal het kort houden, maar na circa 1 jaar en zijn electro acupunctuur, homeopathie etc is de ziekte stopgezet en al vele jaren niet meer teruggekomen. Natuurlijk zijn er altijd mensen die zeggen, wellicht had dit zonder enige behandeling uit zichzelf ook gestopt. Helaas hebben de dermatologen mij verteld dat de ziekte nog nooit uit zichzelf bij wie dan ook is gestopt.
Mijn vrouw liep jaren bij de lokale huisartsen met benauwdheid en kreeg wanneer zij het nodig vonden WEER een antibiotica kuur. Na vele kuren en diverse huisartsen zijn wij naar Meijer gegaan. Deze hoorde haar verhaal aan heeft diverse onderzoeken laten doen, even door de molen gehaald zoals we dat noemen. En inderdaad ook het bloed laten onderzoeken, ze kwam in het ziekenhuis hiervoor en hadden nog nooit zoiets meegemaakt! 4 buisjes bloed en dat was niet normaal. Beste mensen kan het zo zijn dat dr. Meijer gewoon een goed onderzoek doet? Na alle onderzoeken bij ons tweede consult bij Meyer vertelde hij dat ze astma had en met medicatie preventief kan voorkomen om weer benauwd te worden. Hij zette haar preventief op een pufje en schreef een brief voor een longarts bij ons in de buurt. Hij vroeg ons om toch voor de zekerheid langs deze longarts te gaan en te laten checken of hij een juiste prognose had gesteld. Dit hebben wij gedaan en de longarts in het ziekenhuis heeft haar onderzocht op longfunctie en de brief van Meijer gelezen. De longarts vertelde ons nog nooit zoiets te hebben gezien van een huisarts die het zo bij het juiste eind had en haar zo op de goede medicijnen heeft gezet. Zijn woorden, ik hoef hier niets aan toe te voegen en deze huisarts is een genie!
Plaats reactie