Huid en haar
Moderator: Moderators
Nee hoor. Ik heb wel bijwerkingen maar ik slik ook zoveel. Bovendien weet ik ook niet of het bijwerkingen zijn misschien zijn het gewoon symptomen van iets..
Ik wel eens ooit gelezen dat er geen overdosis b12 bestaat, wat niet wil zeggen dat je geen bijwerkingen kunt krijgen. Zoals de acne die hier werd vermeld (of was dat een ander topic).
Ik wel eens ooit gelezen dat er geen overdosis b12 bestaat, wat niet wil zeggen dat je geen bijwerkingen kunt krijgen. Zoals de acne die hier werd vermeld (of was dat een ander topic).
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom (A. Einstein)
Absence of proof is not proof of absence
Absence of proof is not proof of absence
Maandenlang onder de pukkels gestaan na elk vitamine B12 spuitje. Ook veel lage rugpijn van gehad. Is nu een pak beter.
Vitamine B12 is een ontgifter.
Vitamine B12 is een ontgifter.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
35 mg is idd veel, maar volgens DML neem je er maar 20% van op.tanto schreef:Ik heb even gegoogled. Dit is 35 mgram b12 per dag als ik het goed zie. Best veel. Geen bijwerkingen?bloemetje schreef:Ik neem 1 tablet Extreme van Protea per dag. En nee, voel me niet beter, maar ben pas begonnen met mijn behandelplan. Het vuil zal er eerst uit moeten, afweersystemen terug opbouwen en de boel moet natuurlijk herstellen naar normale nivo's.. zo stel ik me dat voor.tanto schreef:Hi bloem,
Dat klinkt wel goed. Voel je je ook iets beter?
Mag ik vragen hoeveel b12 je neemt?
Groetjes
Ben dit al bijna 3 mnd aan het nemen en geen bijwerkingen, wel de indruk dat men tanden er van verkleuren

er heeft vooral depressie/stress als oorzaak gestaan, totdat de dermatoloog na zoveel jaar heeft ontdekt dat het iets met mijn hormonen is. toen heb ik gevraagd om de diane 35 (de originele). ik kan niet zeggen of het helpt of niet, omdat ik het heel onregelmatig slik (ik kan het gewoon niet onthouden, waar ik het ook zou neerleggen)josje schreef:hallo alabama
weet je ook wat de reden is van jouw kale plekken,en gaan die naar verloop van tijd dan weer weg en nee ik weet geen goede dermatoloog, ik ben bang dat er niet zoveel aan te doen is.
ik weet dat bij veel mensen echt helemaal niks helpt, maar mijn haar heeft soms net dat ene beetje support nodig om te groeien. als ik nou een goeie dermatoloog kon vinden die mij niet als proefkonijn wil gebruiken voor allerlei zalfjes, dan weet ik zeker dat mijn haar weer gaat groeien.
God is closest to those with broken hearts..
@ Lynn - Helemaal gelijk, zo probeer ik er ook over te denken, maar toch vind ik het wel heel erg veel wat DML voorschrijft en soms ben ik bang dat alleen van die combinatie al van slag zal raken. Bovendien heb ik altijd een kritische houding ten opzichte van alles wat op mijn pad komt, dus sta ik graag even stil bij wat hij me voorschrijft.
@ Senna - Ergens op het web (ik geef toe, dat is dus niet altijd even betrouwbaar), dat celvernieuwing ook effect kan hebben op kankercellen. Maar is nog nooit aangetoond, dus voorlopig neem ik het nog maar even.
@ Cleopatra - 30 minuten?! Ik doe er soms wel een uur over, maar na 3 kwartier ben ik het vaak wel zat en slik ik het ding maar door.
@ Senna - Ergens op het web (ik geef toe, dat is dus niet altijd even betrouwbaar), dat celvernieuwing ook effect kan hebben op kankercellen. Maar is nog nooit aangetoond, dus voorlopig neem ik het nog maar even.
@ Cleopatra - 30 minuten?! Ik doe er soms wel een uur over, maar na 3 kwartier ben ik het vaak wel zat en slik ik het ding maar door.
Volgens mij is dat Nexavir en niet B12.. Of zit ik er nu helemaal naast.. Maar dat geldt alleen als je bij aanvang al kankercellen hebt! Die kunnen zich dan ook vernieuwen en dus verdubbelen! En ik ben ervan overtuigd dat dit wel is bekeken aan de hand van de bloedwaardes voordat het wordt voorgeschreven... Maar ook deze kennis komt van het web en weet dus ook niet wat wel/niet klopt!
Nee, ging daadwerkelijk over B12, maar idd ik neem het met een korreltje zout. Voorlopig ben ik pas een week of wat aan die pillen dus zo'n vaart zal het niet lopen. Van de Nexavir weet ik nix van bijwerkingen en of risico's.. dit is een combi van aminozuren en zou dus ook niet veel kwaad kunnen. Ik heb iig de indruk dat het een petit peu werkt: slaap beter (in t begin toch) en mijn acnehuidje is zowat helemaal glad. Al zou ik dat het liefst inruilen voor een fijnere conditie/uithoudingsvermogen. Maar ja.. kiezen zit er niet in, he?!