Syntocinon
Moderator: Moderators
- zonaanbidster
- Gevorderd lid
- zonaanbidster
- Gevorderd lid
- zonaanbidster
- Gevorderd lid
Na hoeveel tijd hadden jullie enig effect? Zou het kunnen dat ik na 2x spuiten al een positief effect voel? Of zou dat ergens anders aan liggen? (Ik ben nl. menopauzaal en heb net een kleine spotting gehad. In het verleden heb ik dat nog al meegemaakt dat ik daar echt weken van tevoren slecht van ben, maar nooit zo slecht als nu onlangs. Na de spotting is het alsof er een zware last van mijn schouders valt; spierpijnen zijn minder, minder belabberd, minder grieperig gevoel... Of is het toeval?)
- zonaanbidster
- Gevorderd lid
Klaproos ik heb de vraag nu maar bij de arts zelf neergelegd.
b12 krijgen we allen al jaren en een bloedwaarde deed er niet toe.
Immers die kan in het geval van ME volkomen normaal zijn in bloed en alsnog te laag in werkelijkheid. (bloed-hersenbarriere)
Ook ik heb nu een hoge b12 waarde in bloed. Niet eens zo hoog als ik verwacht had, van de anderen weet ik het niet.
Voltareninjecties geven tot op heden geen maagklachten

b12 krijgen we allen al jaren en een bloedwaarde deed er niet toe.
Immers die kan in het geval van ME volkomen normaal zijn in bloed en alsnog te laag in werkelijkheid. (bloed-hersenbarriere)
Ook ik heb nu een hoge b12 waarde in bloed. Niet eens zo hoog als ik verwacht had, van de anderen weet ik het niet.
Voltareninjecties geven tot op heden geen maagklachten

- zonaanbidster
- Gevorderd lid
Nog een vraagje: heeft iemand darmklachten bij deze combinatie?
Sinds ik de spuiten krijg (nog maar 2x) heb ik toenemende buikkrampen en winderigheid, lig soms dubbel. Vrijdag, nadat ik donderdagavond mijn spuit had gehad, de hele dag op de wc gezeten met explosieve diarree, dacht dat ik buikgriep kreeg. Niet dus.
Zou het van de diclofenac (voltaren) kunnen zijn?
(Neem sinds ongeveer gelijktijdig ook malic acid/magnesium glycinaat en Daily Health Propack - het zou dus ook daaraan kunnen liggen).
Sinds ik de spuiten krijg (nog maar 2x) heb ik toenemende buikkrampen en winderigheid, lig soms dubbel. Vrijdag, nadat ik donderdagavond mijn spuit had gehad, de hele dag op de wc gezeten met explosieve diarree, dacht dat ik buikgriep kreeg. Niet dus.
Zou het van de diclofenac (voltaren) kunnen zijn?
(Neem sinds ongeveer gelijktijdig ook malic acid/magnesium glycinaat en Daily Health Propack - het zou dus ook daaraan kunnen liggen).
Bij mijn laatste bezoek bij DM heeft hij me ook Syntocinon en Voltaren voorgeschreven. De apotheker en mijn huisdokter vragen zich af wat hier de bedoeling van is, vooral de Syntocinon! Ik vraag me soms ook af of we proefkonijnen zijn. Thans daar lijkt alles op. Om de haverklap komt hij met iets nieuws te voorschijn. Het gehoopte resultaat blijft steeds achterwege. Ik weet het ook allemaal niet meer. Starten met deze spuiten of niet??????????? Je wordt er zo moedeloos van. :(
Bij mij is de spierpijn de grootste boosdoener, deze put mij uit. Waarschijnlijk wordt mijn volgende stap een pijnkliniek. :!:
Bij mij is de spierpijn de grootste boosdoener, deze put mij uit. Waarschijnlijk wordt mijn volgende stap een pijnkliniek. :!:
- zonaanbidster
- Gevorderd lid
Bij mijn moeder werken de spuiten wonderwel goed. totaal boven verwachting.Ze ziet er weer beter uit ook. Ze is wel wat aangekomen, maar of dat nou die spuiten zijn of gewoon meer energie over....
Ze ging kapot aan de pijn namelijk, letterlijk, en overwoog zelfs maar om zenuwblokkades te vragen of iets dergelijks.
Echter de pijn komt meer op/terug bij periodes van acute stress, maar zelfs dan niet bij benadering hoe het geweest was.Voor haar in dit geval een schot
in de roos. Zelf kan ik er niets over zeggen, ik krijg ze niet, heb ze ook niet nodig. Ik zie alleen hoe het haar verandert.Alleen blij met het injecteren zelf is ze nou weer niet zo. Maar ze heeft het er tot op heden voor over.
Ze ging kapot aan de pijn namelijk, letterlijk, en overwoog zelfs maar om zenuwblokkades te vragen of iets dergelijks.
Echter de pijn komt meer op/terug bij periodes van acute stress, maar zelfs dan niet bij benadering hoe het geweest was.Voor haar in dit geval een schot

- Zuiderzon
- Site Admin
- Contacteer:
Je haalt het zelf aan, daarom dus voorstel van Voltaren (pijnstiller) en Syntocinon zou de werking van bovengaande versterken. Syntocinon werkt op gladde spieren in (en dus ook ivm doorbloedingsregeling).frie schreef:Bij mij is de spierpijn de grootste boosdoener, deze put mij uit. Waarschijnlijk wordt mijn volgende stap een pijnkliniek.
DM is overigens niet de 'enige' voorschrijver met toepassing tegen bv. pijn.
Hoop doet leven!