Faecale microbiële analyse

Alle vragen over diagnose en testen. Welke testen voor ME (cvs)? Wat betekenen de resultaten?

Moderator: Moderators

annac
Gevorderd lid

Bericht door annac »

Ik heb contact gemaakt met redlab en die sturen info, ook over verzending, dus gaan we die weg.

Laat wel weten hoe het verlopen gaat/is, verder, voor de geinteresseerden.
Punika
Actief lid

Bericht door Punika »

Hoi Annac,

Ik heb bij mijn laatste bezoek aan DML ook een doos meegekregen inzake Faecale microbiële analyse door RedLabs, en de verplegers vertelden me daar dat ik naar Redlabs moest bellen om het vervoer te regelen, maar dat heb jij nu dus ook gedaan, begrijp ik.
Ik moet nog even wachten omdat ik 4 weken voorafgaand aan een en ander geen antibiotica mag hebben genomen...

Groetjes,

Punika
annac
Gevorderd lid

Bericht door annac »

Nou, er ging e.e.a. mis en toen moest het aanvraagformulier, dat er niet bij zat, ook nog door DML ingevuld worden....

Dus nemen wij de poep a.s 14 september mee naar Brussel en staan we per die dag ook ingeschreven bij redlabs.

Dus over de verzending weet ik nu niks te vertellen!
senna
Donateur
Donateur

Bericht door senna »

Kan iemand me laten weten of het zin heeft om ochtendurine/stoelgang mee te nemen of moet je daar altijd speciaal voor terug ?
Moet je ook altijd rekenen op een paar uur wachttijd ?

Alvast bedankt !
marry
Actief lid

Bericht door marry »

Stoelgang kan je niet meenemen, moet in een aparte doos en met ijs bewaard worden, dus dat heeft geen zin om zo mee te nemen.
Ochtend urine( is de eerste urine na de nacht) kan je wel meenemen in een schoon potje/flesje.

Ook wij hebben wel eens 2 uur moeten wachten hoor en wij gaan meestal in de loop van de ochtend of begin middag. maar als de prof dan alle tijd neemt om vragen te beantwoorden vind ik dat niet zo erg (wij werken ook met een vragenlijstje) Daarbij zijn wij meestal met het hele gezin dus dan duurt dat ook wat langer natuurlijk.

Groetjes marry
Plaats reactie