Dat van die Dr meas klinkt goed, ik heb nog niet alles gelezen. Is ni haalbaar op dit moment.

Dr meas is voor mij nog een beetje onbekend, .ik las omega, vandaar.
Toevallig heb ik gister omega 3 gekocht. Ik begin namelijk steeds meer te geloven in supll etc. Ik wou daar nog een discussie topic over openen.
Ik ben ni echt in staat in een discussie.

We hebben gewoon een hufterig beleid in Nederland. Sinds ik in die medische molen zit, ik vind echt schandalig hoe het in zijn werk gaat.
Daarom goed dat die klinieken bij jullie dicht gaan, allemaal weg gegooid geld. Hier gaat er weer 1 open en wat zie je op de foto fitnesstoestellen. Net of ik daar beter van word. Voor de rest houdt ik me stil.
FF over in de kou gezet. Ik voelde mij vandaag weer in de kou gezet.
Bij mij vlamt er blijkbaar iets op tussen de schouders 1 keer in de zoveel tijd.
Gevolg ik lig vandaag op de bank heb het benauwd, ben suf en word down. Weet je wat dan zo erg is, je weet werkelijk niet wat er aan de hand is. Ik vind dat ik daar recht op heb als mens. Ik heb toch gewoon recht om te weten wat dat is, i.p.v. dat ik mij af lig te vragen of ik een depressie heb of iets dergelijks. is toch ni normaal.
Gevolg ik heb vandaag voor het eerst in mijn leven gehad dat ik iets HAAT. Ik haat dit ziek zijn, omdat ik geen ziekte heb.
Gevolg denk ik dat ik weer onderliggende depressie heb en dat ik daarvoor in behandeling moet.
Gevolg je kunt niemand vragen wat is dit nu?
Ik voel me dan behoorlijk in de kou gezet. Al jaren.
Dat bij de huisarts om een suppl vroeg en dat hij zegt nu moet ik oppassen anders ben ik niet geloofwaardig meer. 1 suppl is gelukt , andere moet ik zelf kopen.
Ik stop ermee, voel me al jaren in de kou gezet.
Dat doet me het nog steeds pijn. Ik heb geen ziekte.
Ik zal wel last van het weer hebben, krijgen we die weer.
Onderzoek is er nodig!!