Maar ik ben bang dat die blaasontsteking (of die pijn, want bacteriën waren dus niet te zien) dus inderdaad auto-immuungerelateerd zijn. Heb nu veel gelezen over interstitiele cystitis en ben bang dat het dat is. Antobioticum heeft niet geholpen. Heb dus nu alleen schimmelinfectie, nog steeds waterige diarree (ongeveer 15x per dag) en bloedingen omdat anticonceptiepil niet werkt tijdens antibioticum (of door de diarree?). Aaaaah!!!!!!!
Soms denk ik echt: ik wil niet meer. Ik kan niet meer. Met zo´n lichaam kan je toch niet leven?
Ik vertrek naar Zuid-Italie. Klein huisje. Altijd warmte en ik lees en schrijf tot het eind van mijn dagen zonder ooit nog contact te hebben met iemand. Ik wil die pijn niet meer. Ik wil het niet dat ik steeds wat anders heb. Ik wil niet meer vechten. Ik wil gewoon niets meer.
Spieren om longen gaan wel wat beter, maar nog steeds doet elk woord dat ik zeg pijn. Mijn ouders hadden mijn jongetjes een week naar Nederland meegenomen en komen straks aan. En natuurlijkw as dat heerlijk. Even niet zorgen. Maar soms denk ik: we doen die au-pair en ik ga 4 maanden echt weg. Vier maanden helemaal tot rust komen. Helemaal neits. Ik heb zo´n behoefte aan helemaal niets. Aan geen boeken die besteld moeten worden voor school en de belastingaangifte en twee verjaardagsfeestjes van mijn ventjes in de komende 6 weken en geen pampers verschonen en niet hoeven uitleggen dat ik wel in de tuin kan zitten, maar vanavond echt niet naar de buurt-BBQ kan komen (hoe gezellig ik dat ook vind)en dan worden aangekeken met blikken van...... Ik wil het niet meer. En nu moet ik alleen nog maar huilen. En dat kan ook niet want ik denk dat mijn ouders straks aangereden komen vanuit Nederland. Ik voel me gewoon zo uitgeput. Alles doet pijn. Ik wil niet meer. Ik ga maar even, ik weet het niet..... Maar weer me groot houden? Maar weer gewoon doorgaan?