Ja, Fritel,
Dat is en blijft idd moeilijk, maar heb je dan gezegd dat het je die dag beter gaat? Dat gevoel van: wat geloven ze nu, of wat denken ze nu... pfff, soms kan ik me daar overheen zetten en soms ook niet.
Ik heb vorige week ruzie gemaakt met mijn beste vriendin omdat ik het gevoel had ze dat me niet gelooft, me niet begrijpt...het was sterker dan mezelf, gelukkig kan onze relatie wel tegen een stootje. Maar soms wil ik gewoon ECHT geloofd worden, en zeker door haar, we zijn al 30 jaar vriendinnen.
Wat vind jij op het moment het moeilijkste aan je ziekzijn?
Moderator: Moderators
- felixloena
- Oud-medewerker
- Contacteer:
@ JannekeB, yep ontslag en ziekte gaan vaak samen.
Achteraf bekeken valt de tijdsdruk van de terugkeer naar de werkvloer wel weg en leer je met je (beperkte) mogelijkheden nieuwe zaken die hopelijk ook geld in het laadje kunnen brengen op een dag.
Maar financieel is het vaak een serieuze kater tenzij ze correct zijn. Ik duim voor je.
Achteraf bekeken valt de tijdsdruk van de terugkeer naar de werkvloer wel weg en leer je met je (beperkte) mogelijkheden nieuwe zaken die hopelijk ook geld in het laadje kunnen brengen op een dag.
Maar financieel is het vaak een serieuze kater tenzij ze correct zijn. Ik duim voor je.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Het moeilijkst vind ik de toekomst, de situatie naar mijn ouders toe (ik gun ze graag een fitte werkende dochter), en het feit dat het voor mij beter is om de hele dag te liggen.
Grenzen bewaken ook, vd week boodschapje gedaan toen ik mij iets beter voelde, ben gelijk weer een wrak en voel mij continue hondsberoerd, vannacht elk uur moeten plassen.
En geen sociaal leven. Gewoon echt 100% geen, handig hoor dan heb je jarenlang ook nooit strubbelingen over je ziek zijn, verjaardagen die je mist enzovoort... maar toch niet de gewenste situatie he..
Buiten mijn vriend past er gewoon niemand meer bij..telefoneren is ook zo afgelopen als je weinig doet.
En nu lig ik, met mij week oude laptopje gekregen voor mijn verjaardag, in mijn bed. En ik denk dat ik dat de aankomende weken blijf doen.. liggen, vooral liggen.
Het is voel ik al een hele verbetering nu ik niet meer een uurtje achter de computer hoef te zitten, maar gewoon kan blijven liggen!
Blij met deze uitvinding, maar ook weer niet.
Grenzen bewaken ook, vd week boodschapje gedaan toen ik mij iets beter voelde, ben gelijk weer een wrak en voel mij continue hondsberoerd, vannacht elk uur moeten plassen.
En geen sociaal leven. Gewoon echt 100% geen, handig hoor dan heb je jarenlang ook nooit strubbelingen over je ziek zijn, verjaardagen die je mist enzovoort... maar toch niet de gewenste situatie he..
Buiten mijn vriend past er gewoon niemand meer bij..telefoneren is ook zo afgelopen als je weinig doet.
En nu lig ik, met mij week oude laptopje gekregen voor mijn verjaardag, in mijn bed. En ik denk dat ik dat de aankomende weken blijf doen.. liggen, vooral liggen.
Het is voel ik al een hele verbetering nu ik niet meer een uurtje achter de computer hoef te zitten, maar gewoon kan blijven liggen!
Blij met deze uitvinding, maar ook weer niet.